Wednesday, June 3, 2009

THE FYP

i won't to story bout this.., but you guys know how it feel.. and i have my own stories.. hehehe... but. you go girl.. go go zimah... :D you know who you are...!!!

lets check diz out...


before :

aku and diana terus menderu ke fakulti utk setting ape yang patut... first2 aku cam malas je nk hias2 booth aku.. tapi bile tgk sumenye bersemangat len macam terus aku, diana and dayah ke seksyen 2... nie sume akibat dari penangan fahroz and shah la neh.. huhuhu... but giler cool korang punye booth... hehe.. kalah pompuan woooo.... hahaha.... waiting for cik mang ngan kertas majong nya and (aiihhhh... mentang2 munge aku lawoo.. nk jugak nempek kat booth die... haiiihhh... hehe) bermula lah episod budak2 math melakukan aksi keja seni mereka... hehehe.... tapi tak banyak pon snap gambar.. huhu...

semasa and afta


budak2 menggedik depan camera..
pas tension ngadap examiner and panel masing2..



welkam to my booth.. serba hijau tuh..
hehe


seriously.., budak neh memang genius.. my sifu, my cikgu, my ab..
hehe...
gempak siooooott projek die... huhuhu...
siap wat simulation tuh....
salute sama luuu...

ouh.. budak yang aku katekan adalah yang wat peace yoo..!! (mr firdaus)


acara yang ditunggu2.. aksi melantak...
huhuhuhu...
makan nasik bungkus je laaa...
ok2... sabotaj gambo dayah.. hehee...



No comments: