Friday, June 12, 2009

hello Alor Star



ouuhhyeaaa... can online.. hehehe... aku skunk kat kedah.. my village... sangat best kenduri kat sini.. al-maklum la pak ngah aku neh yang paling last kawen dalam keluarga tokngah.. huhu.. rasenye umur die pon dah dekat 40tahun kot.. huhuhu.. tuh la namenye jodohkan.. tapi lambat.. takpe.. semuakan ditentukan Tuhan... lambat ke cepat, tu sume kerja Dia yang Satu..

aku sangat suke kalo family ku balik ke Alor Star.. kenapa.. sebab bukak2 pintu je sawah padi.. bukak pintu belakang je sungai besar... best kan.. selalu je aku imagine yang kalo banjir akan ade buaya.. uh uhhh.. ngak mahu siihh..

aku akan cite pasal kenduri nie len kali dengan kejadian yang terjadi before kitorang sampai ke umah njang aku.. eheee..... and will upload gambar soon..

No comments: