Thursday, June 25, 2009

kalau orang dah ajak kawen, kite kene terimalah ek?

ye.. aku mahu kawen... tapi dengan sape ek? hahaha.. ohh ok2.. lambat lagi ek... adelah adalah 5 ke 6 tahun lagi.. so sile tunggu kad kawen aku nnt k.. hahaha...

aku ade cite kan pasal interview Sime Darby arituh, dan dengan suka cita nya ....


*********************************************

ACCEPTED.....!!!!!!!

************************************************

yeaaahh.. aku diterima utk bersama2 dengan Sime Darby... huhuhu.. tapi ade satu masalah yang perlu aku setelkan dulu either aku betul2 join or not.. huhuhu... story later k..

aku dah dapat email Pn Hanim Safri merangkap puan yang arrange the interview tuh and die kate training akan start 6hb neh bertempat di Palace of The Golden Horses... giler ah.. aku memang nk sangat kot masuk hotel tuh... huhuhu... All accomodation and meals di support weh.. huhuhuhu... and the month berikutnya aku akan bertempat di Perlis as a teacher who teach Maths... haaaaa.. my dream kot...


kengkawan yang ku sayang.... korang doakan aku keyh...

muaaaahh2....


No comments: