Wednesday, June 10, 2009

Aktiviti Cuti-Cuti

24 May 2009

macam biase, aku akan culik my fiena datang umah. haduyai. makin bising la mulut die. tapi sangat syiok melayan kerenah die. kalo sembng kalah makcik2 kepochi. pastuh plak suke2 hati panggil aku Ayang. bile mase aku bercinta ngan dak kecik nie pon aku tak tau. hahaha.. tapi Aku Sayang Bangat sama kamu. haa.. paling tak tahan, satu hari tuh, aku janji nk bawak p taman. so aku kate kul 5. then aku terlelap. rupe2nye diorang neh hingat la plak. niena n fiena sepakat kejut aku bangan. dah siap tunggu luar neh. so aku mamai2 p pakai tudung and amek kunci kete. hehe. as usual, adik sangat suke nek buaian. balik2, terus terlelap dalam kete. penat kunun.. hehe.. chumil la kamu neh. haiihh

25 May 2009

kami sepakat makan bersama2 kat Pizza Hut. Mule2 abah taknak, tapi mengalah jugak. hehe. before that, aku abah n mak g cameron. ade hal yang abah perlu bereskan.

26 May 2009

arini, aku dah decide nk masak tuk my family. hehe. so ade la 3 jenis masakan yang aku masak. aku jugak terpaksa menjadi orang suruhan abang tuk amek anaknye sekolah agama. seb bek aku neh adik yang baik hati. hehe. balik2 terus kerah niena wat keje sekolah. haha. afta kitorang lunch, aku wat salad utk my family. alaaaa yang cam Pizza tuh. Actually mak nk sangat makan lagi, so aku beli Thousang Island, and wat khas tuk mak n abah. hehe.. ouhh.. dapat msg from my beloved budak kecik.., die khabarkan berita gumbira.. congrats dear for 2nd Best Project.. i lap u laaa.. aku kalo balik umah malas nk naik atas, sebab nye malaaaaass.. hahaha.. so, lebey suke tido depan umah and pasang aircond.. mantaaaaaapp... hahaha.. tapi malam tuh aku tak ley tido.. so aku layan 2 muvi.. eheee.. Transformer and Fast n Furious 4... aku rase aku tengok transformer tuh 3x kot.. memang best.. wink wink..tak sabar nk tengok Transformer baru neh.. hmm.. nk tgk ngan family laaahh.. ajak abah sekali... hahaha.. nak ke abah?? ouuhh.. lupe.. aku tengok Just Like Heaven arini.. Romantik sangat cite tuh.. and paling tak ley lupe ayat Reese " Di Saat Saya Gagal, Itulah Saat Yang Paling Seronok", korang tafsirkan sendiri.. bagi aku, itu lah ayat paling bermakna wat aku.. ade benarnya... huhu..

27 May 2009

arini aku nk ikut ika and apisz p umah diorang.. padahal tak duk lagi. hehe.. p basuh motor je pon. haha.. umah ika n umah mak aku neh dekat jek.. diorang nk duduk c2 pon pas apisz dapat tukar ke Habu, Cameron Highland. so skunk memang die da dapat tukar.. nnt diorang akan pindah.. haaaii.. sape je la duk umah kami tuh nnt.. tkpe2.., kasik mak n abah dating selalu.. Auuww.. haha.. arini mak abah tutup kedai so kami spend time together2 makan satu family kt umah.. mak masak.. uhh.. yummieeeyy.. tak ley nk sambung tgk tv sebab maid datang bersihkan umah.. terganggu sket aktiviti.. huhuhu.. malam tuh, aku berebut2 remote ngan abah.. sebab aku nk tgk The Terminal.. ouuhh.. aku memang nnt2 kan cite neh.. huhuhu.. sangat mengharukan laaaa... abeh The Terminal, sambung tgk CSI.. ouuhh... encik Hasliman call..., i miss u laaaahh...

28 May 2009

today, aku sumbangkan tenaga aku pada kedai makan mak abah.. and arini jugak aku telah menolong sorang pakcik neh setelkan prob die.. waaaahh... dasyaht kan aku neh.. hehehe.. prob pasal nk terminated license die.. so aku la tukang call SSM and setelkan masalah pakcik neh.. balik2 ari kedai, terus mandi and tido.. ngantok bangat.. pastuh bangun, smayang isyak and sembang2 ngan abah.. terus tak ley nk tido balik.. so text dyla and die la yang melayan aku.. huhuh.. Mista dah 24 jam tak msg.. huhuhu... takpe2.. mesti die penat... rupe2nye die setelkan keje die wat logo tuk company die.. sebab dah tukar name.. so logo pon tukar.. huhuh...

No comments: