Wednesday, June 10, 2009

MRCB free WiFi

hampeh la sungguh wyreless neh sebab tadi bley jek aku online kat kl sentral neh.. tup tup limited connectivity.. huhuhuhu.... diriku amat2 terseksa.. ni yang makin semangat aku nk bli broadband neh.. haiiiihhh... senang sket kemana sahaja bley wat keje.. ngeee... kunun2 aku nk amek ticket petang kul 5.50.., tapi apaka daya bila ticket abeh,, ingatkan aku la yang cepat..., tapi abeh jugak sebab before tuh aku dah check kat tenet..huhu.. nie yang kene mintak credit card dari abah neh.. haha... banyak wit bapak kau nk bayar balik... hehehe..... takpelaaa, sekurang2nya aku bley hidup berdikari an.. lantak p la kul 8 ke kul bape ke janji aku bley balik.. sebabnya my sis balik arini.. so bekumpul beramai2.. huhuhu... best2... nk jumpe cik Arifa yang dah ley jalan tuh and cik Alia yang suke bercakap macam makcik2 jual ikan.. hahahahaa.... ok2... connected balik.. kene cepat2 aku post.. kalo tak naya nk connect balik.. huhuhuh... pasneh nak tengok gelagat orang... depan aku neh pakai plak laptop MacBook cam Diana Hamasuba.. teringat kat u Babe.. muaaahh2....

1 comment:

fezaL Mohd said...

haha
standard la tuh

limited connection selalu..
wifi ni sengal

haha