Wednesday, June 10, 2009

Konvo MyMista

haaaaaaa.. jangan tak caye.. 1st time wooo aku drive jauhh.. aku pon tak caye ley drive jauh.. tapi jauh ke? alaa.. tapah ke shah alam.. tak sangat kan.. hehehe... and i bangga u sebab abah bagi kepercayaan utk drive kete die.. Beautiful Mighty Whity... huhuhu.. and aku drive standard abah drive. hahaha.. sampai mak pon terkejut aku ley sampai awal.. uhh uhhh... sbelum perjalanan bermula.., abah start kan kete, tapi seb bek la jadik kat umah.., kalo mase aku drive..? sape nk tulun.. huhuhu... bateri kete abah kong la plak.. then tunggu la abah setelkan hal2 tukar bateri.. formen datang umah and SIAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapppp.... rm290 wooo... takpe.. wit abah.. huhuhu... pas hug2 and kiss2, aku terus drive and berenti kat tanjung malim isi minyak and kat Sungai Buloh(Jejantas) utk smayang.. huhu.. tahu tak? jadik plak.. haduiii.. aku dah tension neh.. nak nangis neh.. huhuh.. mebi bateri tuh baru warming up kot.. then aku teringat cite KAMI dimana NasT suh Ali cakap Sayang Sayang.. so aku praktikkan.. Alhamdulillah cikPuteh sudah bley bergerak... hehe.. mista kol suh amek die kat Subang sebab die nk sopink baju konvo.. so kuar highway terus p amek kekaseh hati... kami g Sunway Pyramid je sebab gang2 die ade kat sane.. rupe2nye die tinggal Tungkai kat sane dari petang.. sian mamat tuh.. haaaiihh... Using my Bonuslink Card utk dapat discount lebey kat Parkson.. smart abeh baju Mista arituh..hehehe... Lepak2 and makan2 ngan mmbr2 mista(mmbr aku jugak kot..hehe..ouhh.. enHasliman join sebab die dari Cheras)teruih balik umah.. haiiih.. bile nk parking, ade plak mamat neh nek motor tunggu kat kawasan parking.. cuak abeh.. cepat2 lock stereng then nek atas.. uhuhu..

ini cite esoknye...

aku bangun2 kene anta Mock dulu p Menara.. sian mock.. takde sape anta sebab enHasliman kene amek family die kat cheras(mak die memang sporting kot.. hehe..cayalah auntie)..then terus menuju ke umah eta utk makan tengahari atas jemputan die...sedap sangat masak lemak ayam kampung tuh la eta.. terliur aku neh.. huhuhuhu... dapat msg dari enHasliman yang mengatakan die ditahan daripada masuk dewan.. haiiihh.. budak neh.. so aku kene p anta kasut die kat menara. kol Ali suh die ikut skali, tak yah lambat2 aku nk park kete kan.. masuk pintu uitm, hasliman msg kate takyah.. haduiiii ade yang kene makan kasut neh kang... huhuh.. so, aku bawak la si Ali berjalan2 dalam UiTM.. masuk pintu belakang and kuar pintu depan.. issshh2.. teruih p amek eta, then redah jem ke umah dyla... ambooii.. mokcik neh tak siap lagi.. mahu kene neh... siap ley makan2 lagi.. aku tak sempat nk tgk Razman and yang lain2 terima scroll.. huhuh.. afta solat and betul2 kan kamera cik mang, terus redah jem lagik and sampai ke destinasi...


graduan pertama yang aku jumpa..
hehe
Tungkai yang kene tinggal denga Razman kat Sunway..
hahahaha...



myChenta yang menemani aku pada hari itu
actually, mista book dyla suh jadik photographer die..
hahaha..
i lap u both..

encikKetum yang serupa nama panggilan mak dyla..
ahahaha... merangkap cikgu tuisyen dyla dalam hal2 photographer
ok, he used D90 owkaiihh.. huhuhu..
mengancam wooo..
memang cantek ah hasilnya.. huhhu..
tapi takyah la nk bezakan ngan Dratus2 tuh
sebab bukan tahap profesional lagi kot..
bersyukur dengan ape yang ade kan kan kan..
nak beli nak beli...


utk kekaseh dari kekaseh.. waahh..

utk my beloved frens... tahniah guys...
yang bunge mati and red rose tuh dari aku..
bak kate mama wani.. Forever and Ever..
hahahaha

congratulations my dear..

ouh my tie.. hehe... gambar neh selepas
menggeletar jumpe family die..
hehehe..
tapi sikijam sangat
takpe2, nnt2 jumpe secara proper k..
hehehe..

sume nk take part amek gambar.. hehe..

from left : mock, beloved waniey, beloved hasliman..

captured before kitorang sabotaj gambar hasliman.. hahaha..

me, dyla and miss diha... 3 bloggers..hehe

surprised for hasliman... tercepat sambut la ye.. hehe
nk plan beli kek neh pon masalah... takut die perasan
seb bek die dok godek2 kamera dyla.. hehhe..
pastuh spoil sungguh bile lilin asek padam je..
last2 die yang pasangkan sendiri and tangan i jadik kandang..
hahahaha..
Happy terCepat Sambut Birthday..
wink wink wink

Razman melanja kami sume
and ofkos dyla and eta yang byk bantu kami
menjayakan gambar2 cantek ini
hehe

love diz pic yang telah diedit
perbincangan yang sungguh seyes...
ini siweyeeeeeeeeess.. hheheh..

nk bergambar jugak ngan kenderaan gue..
hehehe... layankan...
wink2..



No comments: