Monday, June 22, 2009

Bertukar..!!


Yeah.. setelah berhempas pulas mengusha2 TGV yang menarik perhatian,
dan terpaksa memikirkan jarak perjalanan,
akhirnya dapat jugak
aku menonton movie yang dinanti2kan..
Sekuel ke 2 Transformers..
Revenge of the Fallen.
Actually aku dah reserve kan 5 tempat kat tgv Bukit Raja
akan tetapi, aku dapat call from my beloved Razman,
yang beliau akan membelanjakan diri aku ini
di GSC Pavillion
waaahh..
sungguh teruja diri ini bila mendapat perkhabaran darinya.
huhuhuhu...
so, aku akan bercinta dengan BumbleBee and Optimus Prime
tomorrow at 6 o'clock bertempat di Pavillion.(Preview)
Kawan2, aku tak kesah kalo nk tgk 2x.. hehehe..
asalkan dapat hangout ngan korang eh...
muaaahh...

Optimus Prime


the Cutest BumbleBee


Megatron.. lets perang weeehhh...


No comments: