Wednesday, June 10, 2009

Tahniah Rahayu



aku terpaksa bergegas balik afta konvo Razman.. sok pagi(kunun2 kate kat abah nk balik afta subuh, last2 aku tertido balik.. hahaa).., teruih aku baik masuk highway.. hajat dihati nk jumpe mista dulu.. tapi kol tak angkat... takpelaa.. semalamnya dah bermesra2 dah.. hehe.. so aku text him kate aku teruih balik.. tapi singgah kat Sungai Buloh sebab ibu mengandung nk makan Dunkin Donuts la plak.. huhuh.. bli utk 1 Family, then teruih balik.. segala pecutan yang ada, akhirnya seperti biasa, cepat la aku sampai Tapah.. ade jugak mengikut jejak abah.. hahaha...mane taknya.. Auto 140-160 mau tak cepat.. hehe.. lagipon aku dah janji ngan member aku min nk g skali.. lame giler aku tak jumpe min,.. masing2 berkembang.. hahaha...so bermulalah reunion kami... anak Ani pon dah besar, Ayu pon ondaway... tinggal aku, nana and aiza je.. hehehe... aku upload gambar nnt k sebab dalam anset my mom.. pinjam jap Navigator die.. anset aku wat hal.. huhuhu


puan rahayu neh agak2 cam gangster dulu, tapi sekarang sangat2 la ayu
hehehehe..
tahniah puan rahayu a.k.a kak ayu(sebab die paling tua dalam geng kami)


captured by Syed yang jadik photographer utk Rahayu


sume dah berjaya dan sume dah bekerjaya accept me..
hahaha..

uh uhhh.. sweet sangat2..


No comments: