Wednesday, June 3, 2009

peneman setia dikala satu hari

aku da wat perkiraan... walau camne pon aku kene jugak setelkan keje aku.. huhuhu... ok2.. ley tak aku hilangkan bende yang paling penting... huhuhu...MY SPM CERT hilang.... padan muke... huhuhuhu....

sebelum itu, meh nk cite disebalik cite yang aku nk cite sebenarnye.... hehhee.. actually kan kan, aku kene amek si molek around 1.30am... and aku dah siap kol mrKuching agar singgah umah aku then aku anta die balik.. sebab sok nk kene p awal.. akan tetapi.. disebabkan mata aku yang amat2 la berat..., naaaaaaaaaahhh.... letak2 mata jek terus tangkap lentok babe.... huhuhuhu... sedar2...!!!! aku dah terlewat 1 hour.. i repeat.. 1 HOUR...!! ko hingat cam nk tutup lampu tuh ke.... nie bukan cite save the world k.. hehe.. terus amek tudung n kuar.. huhu.. tapi takut.. kol hasliman agak2 dalam 20x and give up.. huhuhu... die namaauu angkat fon... haduyaaaii... last2 he replied... ouh thanks GOD...... and sume kembali ke normal.. hehhee...

ini dah cite aku...

aku dah siap2 nk amek cik mang kt padang jawa.. and drove the car to our destination.. 1st putrajaya... baiklah akibat kesengalan and ketidakpakaran kami berdua..., kami telah sesat.. sedap2 je tak sabar p masuk Alamanda... huhuhuhu... pastuh plak, sedap2 je nk park jauh2 then naik turun tangga p parcel 11 yang letaknye haduiii jauh sungguh..... p register and tak tahu pon kene beli wang pos.. so seb bek kene p beli kat alamanda.. heheh... ley p cuci2 mata sket... hehehe.... afta makan kat food court, kitorang teruih p balik kat kpm[kementerian pelajran malaysia] utk anta wang pos and borang.. selepas ituh, aku pon text waniey nak jumpe die sat since die kan dah bkerja disitu ok2 parcel C... jumpe hug2 and kiss pipi then balik.. cik dyla siap cakap "haaaa.. camtuh je jumpe... sat je.." huhuhu.. yelaa.. aku kene rush amek si buah jantung pisang kat umah.. name pong pinjam kete die aku ditugaskan menghantar hasliman ke rumah zek... setel2 and sesi beramah mesra antara hasliman and dyla, teruih menuju ke Ara Damansara... siap babai2, kami teruih p One Utama.. niat murni kami berhasil apabila mendapat maklumat yang aku amat2 perlukan(rasenye aku pusing tempat tuh adela 5x kot) huhuhu... masuk plak ke OU, teruih p tengok ticket wayang, plan nk tgk Wolvarine tapi p beli ticket Star Trek... sebelum itu, mri menunaikan solat yang wajib dulu and isian semula perut yang bekeroncong.. hehehe... makan kat Big Apple and simpan 1 biji dalam beg dyla yang aku rase hancur sampai ke umah die... huhu.. sebelum tayangan bermula, ade satu drama yang berlaku.. itu antara aku dan dyla je yang tahu.. and thanks babe.. i love u Cupcakes.. hehehe... u know what i means...

giler best cite Star Trek neh.. macam nk tgk lagi je.. takpe.. nnt donlod.. hehehe... abeh cite tuh, kami menuju ke Subang.. amek myMista... biasela.. share prob yang ade.. then kami decided anta budak kecik balik Klang... chit chat ngan myMista and die amek kete si molek then aku balik teruih tido.. huhuhu.. ngantuk seyyyhh... wawawa....

Sekian.
Terima Kasih.

No comments: