Wednesday, June 10, 2009

Aku ada Date

aku dah janji dengan sidia..., aku kene setelkan keje aku dengan sidia.. janji harus ditepati.... kate pagi, cakap pagi.. tapi kalo dah terlajak tido camne ek.. huhuhu... haduyaaii.. mahapla mang, aku dah kunci jam, tapi tangan gatal sangat p tutup, wink2.. best kan msg aku

"huhuhu.. aku tertidola"..agak sakit hati x? ehee.. alaaaaaaaaaaa..bukan lame pon nk tunggu kan.. hehehe... pastuh wat pala tak tarik handbreak.. waaahh.. sngt bagus la ini budak kok.. hehehe...

perjalanan diteruskan and seperti dijanjikan aku bawak Acer sebab nk ngajar budak kecik neh Blogging... hahaha.. senior la kunun aku neh.. ngeee...

Destinasi Pertama : Pusat Komersial Seksyen 7

Disinilah aku wat assumption yang bley dikatakan masuk akal gak ah.. hehehe.. cik dyla nk bli lens. so aku menuju ke tempat yang slalu aku bli lens... murah sehengget je katenyee.. hehe.. (tuh pun berkira kan..hahah).. contact lens kegemaran kami ialah Baush and Lomb.. sangat best and selesa owkaihh.. Unfortunaletly.. haiihh., kedai tutoop ah..

Assumption ::: Aku rase kedai tuh tutup sebab student dah cuti
so die mesti taknak bukak kedai tuh
kalo die bukak mesti la rugi
sape nk p kedai die
betul tak
haaa.. Bijak tak aku neh
hehehe

Destinasi keDua : Celcom Centre at Seksyen 9

kat sini, aku mengusha Blackberry.. agak menarik perhatian aku, tapi tengok poket, takde rm1000 pong.. haiihh.. tunggu ko koje ye cik zimah.. eheee.. alaaaaaaa.. anset yang ade pon ok what.. huhhh... alaa.. sekadar impian.. tak salah kan... cik mang setel keje die.. then tibe keje aku plak..

Destinasi keTiga : SACC

hajat dihati nk betulkan simkad aku yang rosak neh.. huhuhu... ntah la ape jadik.. mista sampai suh gune rubber kunun2 ley kot.. tapi masih ngak buley sayang... tapi, al-malang nasibku sebab no tersebut bukan atas pendaftaran aku.. somebody else.. so daripada aku gune no tuh bek aku tukar.. tpi sampai skunk tak beli pong lagi simkad.. huhhu... so better i used my Celcom only.. wat mase neh la.. huhu.. akan ku khabarkan pada kengkawan and sedara mara diatas pengalihan no baru aku ya..

Destinasi keEmpat : Plaza Alam Sentral

cik mang mahukan legging.. and die dah mungkiri janjinya terhadap aku yang mengatakan tidak mahu berbelanja sangat2 dah.. hahhaa.. tapi bukan wit aku pon.. biaq p hang la mang ek.. hehehe... die memang berhajat mahukan legging.. kalo tak kami menuju ke Times Square.. mang berhajatkan legging disana.. akan tetapi, jumpe plak yang murah tapi sangat berbaloi harganya... hehehe.. so die rampas dari hanger and terus membayar tanpa sepatah pon kata2.. ehee.. (rase cam nk beli jugak ah..huhu).. jumpe plak tudung kat optimo (cik mang ngamuk sebab die beli sangat jauh tudung yang same begitu di Pavilion.. haha.. rupe2nye kat Shah Alam pon ley dapat..murah jugak tuh.. hehehe..) Aku? tak mahu beli ape2.. mahu jimat2 neh.. lagipon mahu Photoshoot esok and pulang ke kampung.. so budget ma.. hahahaha.. last sekali kami p ke bawah and beli lens.. hambooii2... aku agak tak puas hati sket care pekerja kat situ melayan.. aku rase2 cam die ajuk kate2 kami.. what the hell..!! Bongok.. tapi kami still control.. wahaha.. dah beli lens, perut bekeroncong.. so........... ke.......

Destinasi keLima : Pizza Hut at SACC

aku dah memang teringin cam ibu mengandung mengidam sesuatu utk makan Lasagna(ok fine.. aku tak reti nk sebut ye cik mang..heheh).. utk pengetahuan anda saye sebut LAZAKENA(baku giler ah.. haha) ye aku tak reti nk sbt ye kawan2.. skunk ngah praktis.. hehe.. kunun2, mahu makan vesion budget.. sekali tiada pula.. kul 3-6pm dowwhh... takkan nk kuar balik then dtang kul 3.. nmpk sangat ah.. huhuhu.. takpe ah.. makan je la ala Carte.. ok what.. ceeess.. nk sedapkan hati kunun... ngeeee.... di destinasi ini, cik diana Hamasuba msg aku..., tanye note yang aku rase dah bawak balik dah... selamat.. ehee.. so, dah alang2.. aku ajak die mai lepak skali... chuuupp2..!!! aku punye Lasagna sangat sedap wooooooooooooooooo.... hehe.. cuuuuuuuuuuuuuuuutt.. ok, diana majuk2 manje sebab tak ajak lunch skali g pizza.. ehee.. so aku ajak die g Mekdi since aku n Dyla memang nk p sane pon... bertenet la babe.. eheee...

Destinasi keEnam : Mcd Seksyen 3

disini rasenye aku cam nk tikam mang neh dengan lidi cungkil gigi... haiihh.. memang nk kene die neh.. tapi, cik kok sangat penyabar orangnye kan mang... huhuhu.. awat la cheq tak ikut noo arahan ku... ("nangis airmata darah sket").. huhuhu...takpe2, disebabkan anda bersemangat mahu berblog, aku layankan ajew... so, aku and diana ade cite2 pasal nk sambung master and carik2 peluang keje.. kami de plan and insyaAllah semoga Allah lancarkan segalanya... Amin...

Destinasi keTujuh : Bangunan Affin Bank

anta cik mang ke pangkuan bondanya... huh... selesai sudah pekerjaan aku arini.. ngeee...


sekian.
terima Kasih

No comments: