Friday, June 26, 2009

You are my girlfriend


yeaahh.. i lebiuu lalink....

waaahhh..... saye sangat berterima kasih utk entry yang kamu dedicated kat i... huk huk
tapi hadiah tuh si kecil je.. ehee..
simpan tau dalam hati.. eh2.. dalam your handbag
so kirenye if kamu g keje, g dating, sentiasa ada aku... hahaha...
actually aku teringat kat kau mase aku ngah duk belek2 beberapa kotak yang mak aku baru amek.. so, mata aku terpegun bile aku nampak "Midnight Fantasy by Britney Spears"
aku tau ko minat kan.. ehee..
but aku tak ley amekkan sebab dah ade orang order..
huhuhuhuhu....

semalam sangat2 la fun owkaiey... aku rase memang kuat kot aku gelak
kalo ko perasan budak sebelah kite tuh,
duk kerut dahi je kan..
hahahaa...
but fina telah memecahkan perut kite berdua...
nnt kalo de rezeki,akubawak la fina jumpe kamu keh..
jumpe auntie vogue (bukan membodek ek.. ehe)
eheeee...
thanks2 sebab membelanjakan aku di Pakli...
hang out lagi keh next time...

i'm gonna miss u gurl.. take care and jangan tensi2 tau.... muaaahh...


No comments: