Friday, May 8, 2009

dari sedih, ketenangan dan happy

actually banyak bende yang terjadi semasa dan selepas birthday aku... entah la ape yang tak kene.. mungkin inilah ujian dari peningkatan usia aku yang sudah menambahkan ke tingkat 1... seriously exam maf sangat susah bagi aku.. bukan aku tak study.. siap jumpe lect lagi... tapi ntah la.. nasib tak berpihak pada aku... abh paper aku nangis.. orang pertama aku nk kan bahu nya ialah mak abah... tapi ofkos diorang takde kan.. huhuhu... and bile diana hamasuba tegur aku, ouh no..!! pleassee.. jangan tengok riak mata aku... haduyaii.. berjurai.. lantak p la orang nk kate. memang aku tak ley wat... memang aku blur.. huhuhu... and dyla, bukan nk takutkan ko..., again.. seriously.. aku tak ley wat... hmmmm.. aku terus kol mak, oh NO ANSWER, aku kol mista, huhuhu.. he knew that... like a tsunami.. huhuhu... aku bazirkan lagi airmata yang berkaca tuh... takpe.. he understand.. thanks sayang.. huhuhu.. and mummy called..., aku tenang sebentar... abah tak call, hmm.. abah bz kot... i need u abah... =(

ok, abeh babak nangis.. nk join dak2 aku p makan... but i huv to send diana to padang jawa... she have to attend the interview at 2.30pm... dyla texted me supaya straight to SACC... "jangan tak datang tau".. ok2.. aku datang ye mang... hmmmm... pusing2, then destinasi jalan2 cari makan kami di NOODLES STATION... ok2.. perut aku wat hal.. nk terkucil... balik2 dari toilet n tunggu menu kami datang..., satu kepelikan berlaku.. (actually, aku tak jangka ape2pon).. awat yang si ija neh tak kasik aku letak aneka cabai kat tengah2... (hati berkata, biarlah senang orang nk amek).. tapi bersungguh2 plak die tak bagi aku letak... rupe2nyeeeeeeeeeee.........................


finally.. 24th yup..!!

thanks guys for the secret recipe.. siap 2 cake lagik.. huhuhu.. marilah berkongsi2 makanan... huhuhuhu.. atleast terubat jugak sedey aku... bile ngan korang, aku happy... huhuhh.. i love u guys...!!!


bende neh la yang ija tak kasik letak..
haiihh..
sis sangat teruja letak sambal banyak2..
hehe


ija si pemalu..
pssstt.. kalo nak tahu, time awal2 tuh...,
ija siap duduk betul2 bawah lampu yang rendah tuh..
kunun2 cahaya dari langit menerangi dia..
hehehe..

my shayang... mebi, diana is the mastermind...
but never mind.
i love u both..
muaaahh..



ade gaye minah2 kipochi tak..
hahaha..
sorang kak som...
sorang kak mah..
hahaha..
but kami ade gelaran lain yang tersendiri..
hehehe

No comments: