Thursday, October 15, 2009

KL-Phileo Damansara



pada hari ini,
bagi memenuhi undangan rakan kesayangan,
dan juga rakan merangkap kembar,
ataupun juga merangkap adik tidak sedarah,
dan juga juga juga
serangkap pantun..
eh eh..

nmpk x aku bergambar ngan ala2 artis..
hik hik..
bukan2..
artis glamor jek..
lalala..
sian tau kawan aku sorg nie..
baru pas baik denggi..
[Meh bace pengalaman aku kene denggi meh.. klik klik]
dah baik denggi., kene plak sakit mata..
haaa..
jangan nk tegur eh..
kalo die sakit mate,
KITE SAKIT BONTOT..!!!
hahaha

bahawasanya.. eche echeee..
nk berikrar kunun..
eiihh..
ngade..
urmm..
-_-


hari ni dengan bangganya dah yakin giler masuk KL..
dah tau dah, kalo jalan ni kuar p mane...,
jalan sane lak kuar g mane..
uik uikk..
aku teror.. hik hik..
best2..
biaselaa..
bawak kete nie kene yakin jek..
pastuh tau mane nk p..
(ouh, aku dah lesen besar ok..!! dah jauh merata aku bawak.. hehe)

acara pertama mestila pegi tempat keje lame die..
kat ExxonMobil..
eh, mestila tau mane jalannya..
aku penah jadik org kl jap beberapa bulan..
dekat ngan tempat praktikal aku
(ouh, en fad sudah majuk sebab tak singgah Apex.. maafin gue ya..)

lepas singgah setel amek2 barang segala
(ouh, tau dah keadaan dalam Exxon..
mak aih..
memang SAFETY FIRST kot dashyat ah
memang ergonomik abeh ah..!!!!)

pastuh singgah Tabung Haji.
bejumpe kekasih hati utk lunch n bertindak sebagai Google Map sejati..
haaa.. aku tak pernah lagi drive dari Kl ke Damansara..
(thanks nies utk Pizza..yum yumm..)
so mestila kene tahu petunjuk..
siap salin kat tisu tuh...
nk carik Phileo Damansara jek
mesti bernanah telinga razman..
hahha..
silap jalan sket call die, salah lagi call die..
seb bek die sangat memahami cik adik manis nie yg suke bertanye.
hip hip horeeeeyy..!!!

haaa..
aku pantang sket tak tau,
terus tanye..
2 buah stesen minyak kot benti nk tanye jalan..
last skali tanye tuh kat stesen minyak last,
teruih abang mercedes guide kami..
(x abang sangat la, pakcik pon bley ah.. hehe)
die riso kot tgk muke aku berkedut seribu..
eh eh..
berkerut2 jek..
sampai die bley kate
"eh, awak yakin x nie jalan mane.. boleh?"
haaa.. baik tak baiknya rakyat Malaysia kan..
yeaahh..!!!
die suh ikut bontot kete die...
asal kami terslow jek, die pon slow..
terima kasih encik...!!!
akhirnya sampai la ke

PHILEO DAMANSARA..!!!

nk balik tuh dah tau dah..
hehehe..
masuk je LDP balik..
lalu kelana Jaya..
setel..!!
sampai la ke Shah Alam balik..
yeaah2..!!!

setelah menempuh pelbagai ranjau dan duri,
hujan lebat guruh petir,
termasuk Highway DUKE,
Highway Penchala Link..
akhirnya ke Highway Sprint juga..
last kami.., jejak kasih dengan Federal Highway..
wawawawa..
BERJAYA...!!!



nies, kamu jg diri ya, makan la sepeti ubat eh....
Alang, thanks anta balik umah..
en Razman.. len kali boley tanye lagikkan kan kan..!!

itu saje la utk ari ini ye..
skunk ngah persiapkan diri utk ke LCCT lak..
ade gaye jadik prebet sapu x?
la la la la laaa...!!!

ngah pikir,
skunk nk cube jalan mane lak ek?









No comments: