Thursday, October 1, 2009

Bila Aku Pakai Jeans

bile aku pakai jeans..
aku tak garu kepala..
bila aku pakai jeans...
aku lagi suka..
hahahhaa..

tak de kene mengena pon..
tapi korang try eh nyanyi cam lagu "bila mama pakai celana"
hahahahah...
nie version aku la kunun...
ok2..
ye yee.. aku suke benar pakai jeans kat umah..
memang takmo bukak..
tambah lagi kalo nk wat keje umah..
syiookk weehh..
lagi tambah kalo jeans fav kite..
haaa... kan kan kan....

amboiii mukadimah..
panjang bebenor...
actually nk cite pasal aktiviti petang nie...
slalunye memang g joging ah...
exercise la katekan..
paham2 la lepaih raya nie kan..
hahaha...
tapi arini cam malas lak nk p joging...
kire dah cukup la 3x seminggu..
cukup cukup la kan..
sihat dah..
sok lak sambung..
tadi cume melepak ngan eta kat tepi tasek..
uiihh..
angin sepoi2 bahasa melayu melanda pipi yang tak licin nie..
uh uhhh..
hahahaha..

meh meh..
bercerita sambil tgk gambo..
hahahahaha

ni kaki2 yang sangat kuat utk berjalan
uuuhh...
sayang nye kasut dr cardin ku ini....
menyelesakan perjalanan ku yang dah bertahun2..
tetap gah, kuat lagi mantoooopp..
hahaha

nk wat iklan gg nie...
sket2 sudah la kan..
cam best lak aksi begini...
tapi sakit gak ah tengkok nk mendongakkan..
aaaaahh..
fedulique hapeeeeee....
janji angle kasik shantek aaa...
walaaaaaaaaaa..

nah kepala lutut masing2..
hamek2...
ketat jugak muke eta nie...
sebenonye gambo nie ade 2 versi..
satu lagik ngan dayang senandung..
hahaa...
nk tgk?
nah hamik...


cayela yee..


cam kat obedesi pulak kan..
nice2...
ni aksi totop molutt jugak..
namaauu nunjuk gg dah..


ala2 nk menikmati matahari tido...
tapi matahari kat belakang daaa..
bukan kat tasek..
hahahh...
kalo nk tahu..
eta tengah membebel tuh...
nk ingat balik ape la yang kami sembang tadi..
ngeeeee


nah hamek..
aksi paling merbahaya....
sakit gak ah tengkok merangkap leher nie...
budget taknak tgk kamera...
leeeeepok kang pengsaaaannn...

dah la..
tu je...
nk sambung wat keje dah...

adiosz....

2 comments:

LuVidA^^ said...

adehh....tergeliat tengkuk...

A.D.Z.I.E.M said...

tahu takpe... ida urut jap.. :P