Wednesday, October 14, 2009

Tunangan Org


awal2 lagik min dah booking aku suh teman time tunang die..
tapi akibat daripada hal2 yang x dapat dielakkan,
aku kene batalkan..
huk huk..
tapi..
jeng jeng jeeeenngg..
sume itu alasan semata2...
wat surprise sket...
mane bley x dapat time hari best kawan aku..
berjanji bersama ireen utk tutup rahsia..
sahla Norashazmin menjadik tunangan org..
bestnye tgk org dah ade cincin tunang..
ehe..


dah macam pengantin aku tgk die nie..
hahaha..


maaf min..
saje nk wat ko terkejut...
seb bek ko tak jerit kuat..
kalo tak, kensel majlis ko..
hahaha..
(perasan x, alang2 tergantung jubah tuh.. bek aku pakai time g umah min. hehe)


pantang la kan bile jumpe cermin..
wajib la bergambar dengannya..
lalalala..


min..,
pesanan ikhlas penaja..
semoga cepat2 kawen..
and bahagia sampai akhir hayat..
btw,
masakan kampung time kenduri tuh sungguh sedap..
masak lemak tempoyak ikan bilis..
ikan keli masak kicap,
jantung pisang masak tauchu..
semua aku tak penah makan..
lalalalaaa..

2 comments:

LuVidA^^ said...

kak ima...nti ida tunang..kak ima amik gamba tau hahhaa...
shumel la yg tunang ni... =)

A.D.Z.I.E.M said...

hahaha... book dari skunk.. lalala... ai permintaan tinggi.. wakakaka.. ofkos...!!! boley jek.. ehee.. nnt ida habaq mai bila nk tunang eh.. makeup pon bley... wakakaa... (diri aku sendiri pon x pernah makeup) wink wink..