Thursday, October 29, 2009

Convocation Day




[dh lapuk kot cite nie... huhu]

tapi aku stil mahu bercerita tentang hari kemenangan kawan2ku sekalian hanya 1 hari... uh eee u aa teng teng... waaaallaaaaaaaaaaaaaaahh....ok, paling tak best and try to taknak jadikan nya kenyataan terjadik jugak..!!!Konvo disebelah petang... urghhh...! terasa seperti berulang alik masuk laut and berjemur di terik mentari...hehehhe.. kepoyoaan la u nie cik zimah... dh ah, malas nk cite dh.. kalo korg nk tahu cite2 konvo nie silep2 jangan malu, jangan segan, p ketok pintu umah dyla n diana hamasuba.. tapi opkosh la kene halau awal2 sebab anda akan dianggap saleman/girl yg tak bertauliah langsung nk jual2 produk rumah nie atau menjalankan kegiatan mlm nie..... erk!? ape kene mengena ek? mari abaikanla...


ok, mari2..

sebelum nk konvo tuh, aih.. aku lak yg bz.. mengalahkan org yg nk konvo jek.. citpodaaahh...!!! korang pantang tgk aku free eh..!!? sok sek sok sek... tidak tidak tidak... aku ikhlas neh.. yolah, sian korang mahu dtg ke sini semata2 nk p amek jubah yg berat dekat 10kg kalo p anto dobi kat Seksyen 7 itu... eh..? sat2.. garu kapla sat... ok, sambung.. segala keteraburan kertas2 hanya cik wana n cik fizah da gang ja tahu.. hik hik.. tapi dengan bantuan cik dyla n cik jie, terlaksanalah pemakaian jubah cik diana sulaiman, en firdaus daud (itu topi banyak tak muat.. sori la daus eh), cik dayah samat (ni prob dak nie... isshh... u owe me banyak banyak banyak...!!!!) hahahaha... selepas itu, membawa cik adik babyD utk outdoor photoshoot cik fizah, cik wana n da gang.. cume, ade satu kejadian yg telah membantutkan sedikit pengembaraan.. eh eh.. penggambaran.. Alhamdulillah setel sume problem...








Semasa convocation
eh eh... ai pemes ke? hik hik... kami telah dijemput hadir utk menghadiri upacara mendengar bunyi gamelan, gong2 and syarahan yg mengikut text itu.. hmmm.. seb bek ai ngan dyla terkecuali.. hahahaha... then ngah aku kusyhuk tido tuh, aku dh menggelegakkan otak segala serebelum ke ape ntah eja aku tak tau dr mmbr aku sorg neh... tetibe aku kene setelkan prob die jap.. dh la aku nie stok2 yg masalah org, aku lak kalut wakakakka... takley blah owkaiey...!! en zul, sile lompat bintang skung eh.. hik hik... kene la aku kasik2 idea sket utk setelkan problem pakcik nie... jubah die dh cam balut buah nangka.. besaaaaauu.. hahahhaa... ok2.. jangan gelakkan org bley.. ko guling2 jek kat lantai sambil sengih2 kerang busuk.. lalalala... oh, aku paksa cik dyla datang awal n paksa dia jugak bawak babyD die.. hehehe.. bagus..!! ikut jugak arahan aku.. yolah.. penyebab jugak aku suh die bawak ialah kerana, aku dh dibook oleh cik fizah yg kol aku awal2 suh amek gambo die start die beratur.. haaa.. amek ko... photographer la kunun..!!! bak kate abg ake "issh2... budak nie dh lebih dr photographer.. sebok benor.." tak la exactly the same 100%.. hehee... tapi seriously.........!!!!!! best walaupon penat...!!! meh nengok gambo meh....

oh.. sebelum tuh ek.. disebalik gamba2 yang aku tempekkan kat sini adalah gamba2 yg cute2 belaka.. sebab aku yg tangkap.. wakakaka.... PEMENANG KEPADA GAMBAR2 YG CUTE IALAH...... trenggggtuummtummmmtreeenengg(nta la.. ape punye background music daaaa........)




cik ida oren..!!!
heehe..
ok ida, sile tuntut hadiah kat eta.. hahahaha..
dlm banyak2 gambar, aku paling suka gambar neh..
tak tahu la nape... dan kebetulan juga..
gambar nie..

ok cik wana..
sila tuntut hadiah anda kat cik fizah..
lalalalalaaa..

secara kebetulannya..
diorg pakai baju kaler yg sama..
tudung kaler yg sama..
so, secara tak langsung diorg dh menang..
"Gambar Konvo Paling Comey"


dah2 cik mira..
jangan nk sengih2..
weii..
ko suh aku amek gambo ko..
tapi ko kene lak balik cepat..
huhuhu..
tapi..
Tahniah Babe...


seriously aku cengeng bile jmpe ija..
ntahle nape..
susah woooo nk jumpe die..
pastuh mase acara tak abeh lg..,
die dh kene balik..
huhuhu..
kedua2 ini adalah Lecturer...


ni pon Lecturer gak..
miss Fatin..
babe, i ingat lg msg u kt FB..
u ngan dayah nk dtg awal..
aleh2..
haaaaaaaa..
aku yg sampai dulu..!!!!!
APEKAH...!!?
isshh..
ape nie..
nk kene neh..

SEBELUM




SELEPAS..
ya Habibi Ya Maulana..
sudah pakai purdah ka..
hehehe..


ketiga2 tulang belakang, beraksi bersama..


budak2 cs...
tahniah tahniah..


nie member2 aku mase kt Sri Iskandar..
ok, mase nk amek jubah,
aku terserempak ngan kakShay n Jue'
gile ah zimah..
(sile tanye dyla n jie utk kebenarannya)
aku ley menjerit giler2 jumpe diorg..
rindu giler2..
last jumpe diorg mase konvo diploma..
ok, kire skunk bape tahun dh tak jumpe...
hihihii..


nie adik2 baru kt umah aku..
tahniah adik2..
yeaayy..!!

husband n wife..
eh eh..
salah..
hehehe..
couple for eva..
lalala..


gadis2 yg same2 p amek jubah..
lalalalalaaa..

paling kiri tuh la zul..
pagi2 dh kejutkan aku pasal jubah..
haiih..
seb bek aku nie bakal kaunselor..
muakakakaa...

bersama ma bunting...
oh cinta..
kami sayang kakak..
tapi salute ah kt k.poja..
seriously die la paling gagah perkasa
tunggu sampai kitorg dh tak larat nk tgkp gmbr...
same ngan zul..
huhuh..
terharu babe..!!


aku bersama zack imran junior..
sape tgk GHOST @ 8Tv kenal die..
hehehe..
secara tak langsung aku gelarkan dr aku
EZA..!!!
muakakaka..


nie laki2 yg bukan superman..
hehehe..
tapi jaguh dlm klas kami..
daus pon sangat hebat...
satu sem je die tak dapat dekan..
huhu..
tapi bg aku kan daus..
pengalaman kitorg study same2,
aku takkan lupe..
huhuhhuhu..

krol kate,
kalo nk jadik cam die..
g rebus buku,
minum air rebusan tuh..
hik hik..
bukan2.. ;)
tapi
krol memang sangat2 hebat...


haaa.. ni arif..
nape aku tgkp gambo ngan die..?
sebab die nie jugak sangat2 la hebat..
jaguh dlm study sampai dpt ANC
dan jaguh dlm sukan..
aku kenal die mase kitorg same2 lawan badminton..


kak shay..!!
i love u la sis...
terus add FB..
hahahaa..


eleeyy..
mengire2..
tau la budak math..
kat mane2 pon nk mengira..
aiihh...
jeng jeng jeng..
nie nk kire pembelian Feroroche (betui ke weii?)


di bawah nie adalah kumpulan baru The BackBone..
muakakakaa..
translate la weeii.
tulang belakang utk konvo arituh..


abang ake n sis..
abang ake otaii photographer..
die ngaja aku sket2 setting kamera..
thanks kakak..
thank en Shakir

dyla : mane kamera aku weii.. mane mane..
eta : ape lagi yg korg nk neh..
haaaa!? pin hilang..
jangan kaco mak la weii..
mak takley nk masuk dalam dewan neh
(ok, sile bace gaya2 mak andam eh..hehe)
eta as a pengemas2 baju jubah diorg..
segala2..
dyla as a photographer..


tak perlu diperkenalkan lagi kot...!!!
hahahhaa..



Selepas Konvo...
(ouuh... entry nie dh lame kan.. so korg mesti dh tahu ape kes jadik selepas konvo n sebab mood aku hilang utk hapdet blog nie...)


adiosz...!!


1 comment:

Unknown said...

thank ekk cik zimah...t leh jadi camera women tuk majlis kawen cik fizah lak...hahahha...if u jadik the best photographer la...klau tak, tak mo...eheee...thank taw....luv u....muakkkk