Thursday, October 8, 2009

budak bertuah..!!!

cite nieh agak lapok dah pon... tapi aku nk cite jugak... hahaha..
camnie citenye...

pada suatu malam jumaat(eh malam sunat.. eh eh.. lari tajuk lak..).. salah ye.. bukan malam jumaat.. hari jumaat punye malam.. suppose aku ngaja tuisyen.. tapi malam tuh kan.., aku nie punye la malas tahap tenuk bin cipan.. tak tau nape.. sampai nk terlelap ah.. sume2 dah siap... tapi berat bontooot nk gerak.. haiyooo.. agak jam lagi 5 minit ke 8.30 baru aku gerak...

cite nk mule nie....

sampai2 jek kat kawasan sekolah menengah seksyen7, nk jadik cite lagik nie.. aku cam kenal jek dak 3 org duk kayuh beskal pelan2... yang sorg mata sepet, sorang badan besar, yang sorang budak kecik duk kat handle beskal... amboii2... rupe2nye STUDENT AKU....!!!! BERTUAH PUNYE BUDAK..!!! silap lak aku tak hon... kete lak cam banyak jek.... hoooooooooooiii.... memang mendatangkan kemarahan yang meluap2 nie... amboii2.... aku baru jek lambat sket... sket sangat2, diorg bley blaahhh... depan mata aku lak tuh... memang budak bertuah nie.....bley plak diorg balik dan sempat bersuka ria.. haiihh... soknye reply msg kataku, kate ingatkan aku takmai.. uihh.. nk patah tulang ibu jari aku nie taip msg kate klas start kul 8.30.. huhuhu...

nie cite cam action sket...

aku nk uturn balik mmg tak dapet la jep.... kene teruskan perjalanan yang penuh ranjau dan duri... ok bukan lalu kat semak.. duri takdok..!! aku masuk kat kawasan banglo banyak2.. konon2 nk pintas diorg la... kelajuan motor perkasa merah aku tuh memang dah jangkau ke 100 la... duk 80-100... kalo kete memang 140-160... hahaha..

unfortunately sungguh la.... aku tak jumpe diorg... haiihh... jenuh ah aku pusing kat sume taman tuh.. ntah mane shortcut diorg lalu pon aku tak tau... teruih hilang tak ley nk scan... ngee... balik2 tuh teruih aku msg balik... "woii balik watpe" .. eh salah2... aku kan cikgu yang baik.. penuh kesopanan.. lalala... aku msg tanye la... "watpola kowang nie balik.. tak kesian kat cikgu sungguh... selamilah hati cikgu.... huhuhu..." haaaa... ade bait2 kesedihan tak kat situ.... sedey kan... hahaa.. dah filter la msg.. aku pon mane nk hingat...

ok setel pasal aksi kejar mengejar...

ari rabu arituh kan aku g KPTM as pemandu terbaik.. sampai2 kat umah dalam kul 9 dengan bertemankan hanset yang langsung tarak bateri, bukak je pintu, dak farhana hosmet aku kat camnie... "kak zimah (uiihh.. kakak nye aku.. tue sangat ke? haha), tadi ade budak carik akak.. (erk? camni ke msg die? )... "

haaaaaaaaaaaaaaaa... budak2 nie wat hal lagik.. haihh2... aku tak penah pon janji kate nk wat extra klas (ouh, kalo diorg nk wat keje sekolah ke, nk tambah2 ilmu ke..aku volunteer wat kat umah aku...FOC..).. teruih2 aku kol budak2 tuh...

"pasaipa mai weii...." .. haa.. begitu lah lagaknye cikgu comel nie... haha... gedix..!!! pastuh diorg dengan rase serba salahnye kate la... kitorg nk beraya umah cikgu... mak aih.. so sweet anak2 aku nie... nk beraye katenyeee... hahaa....

so semalam, sebagai menebus kesalahan lambat datang kelas nye, takde umah bile student datang beraya, aku sukarela wat open house kat umah tuisyen tuh... hehee... banje la diorg variety bucket KFC... abeh2 ngaja jek, teruih makan...Alhamdulillah cukup... seronok benor nengok diorg makan2 nie... hehe... terubat sket la rase bersalah ye dak.. hehehe...

so budak2.. nk exam nie.. blaja rajin2 eh... meh kite bertungkus lumus same2.... cikgu tulun ya.... (ouh, student aku nie kadang2 tersasul2... jap2 cikgu la... kak zimah la.. lantak korang la....)


irfan and raof..
oh, irfan sebelah kiri nie sian die..
dapat bahagian kepak..
hahaha..
last2 share2 ngan mmbr lain...
lapoooo ye...
FYI, irfan anak coach bolasepak yang diorg join nie...
coach nie pon pemes.. ex-footballer Selangor kot..
tak ingat..
Amiruddin..
kalo tak silap gak ah..
heheheh


dari kiri, haziq, farhan, amirul, n amierul nashriq..
si paling kanan tuh paling susah nk jage..
huhuhu...


gambar menceritakan segalanya..
lalalala...
seronok jugak mengaja nie kan..
seronok lagi tgk diorg berjaya...
huhuh..
nie afta klas...
time 4 makan2...



adiosz..!!!

1 comment:

ketum said...

aku nak jd student gak... bole ker? tunjuk aja ku sifu!!