Wednesday, October 7, 2009

K.P.T.M (Ku Pemandu Terbaik Mereka)

anda2 sekalian..,
silalah berbangga dengan tajuk yang diutarakan diatas...
anda akan berasa sungguh hebat memiliki seorg kawan yang lebih layak bekerja sebagai tourist guide ye...

mari sekarang kite g petrol station..,
beli segala jenis map dan pelbagai bentuk globe ye..
sebagai pengguna teknologi, mari juga kita belajar selok belok Google Map...
okaiey, anda dah bersedia sekarang?
mari aku bawak kamu2 semua ketempat yang staff sane mungkin berangapan
"ape lagik budak nie nk kat KPTM huh?, sket2 budak nie jek yang teman mmbr die g tebiu"

dan jawapan aku mestilah "ADA AKU KESAH".. Ouhhh.. dan semestinya la tidak ye kamu2... aku masih kuat kearah kesopanan dan kesusilaan.. kesetiaan Undang2... okaih dah failed Perlembagaan Malaysia... huk huk...



cik mek molek soghe neh la yang g tebiu tuh...
muke cuak bagaikan hilang segala titisan2 darah bak kene cium ngan drakula...
agak terketar2 badan dan sekala macam yang bley diketarkan dan tak teringat lak nk kire berapa skala rikter yang telah dihasilkan ye..
hope kamu berjaya ye cik adik..
namenye arida.. panggil jek oren...
meh nk pomot sket blognya.. <>
Ouh.. kemungkinan cik adik nie dapat di Ipoh..
tahniah cik adik manis...



abaikanlah segala macam model2 sambilan ini lakukan..
dah bape kali dimarahi oleh Tyra Banks and Janice Dickinsons..
tapi masih suka nk mempoyokan dirinya..
like ketum as a Donald Trumps....!!!!
selalu dihamburkan dengan kata Poyo dan Ntahlaa olehnye...
selagi hayat ada..
selagi itu aku makin bikin dia panas..
hahahahaaaaaaaaaa....!!!!


like a rainbow...!!!
asal aku jalan ngan baju nie jek cam pemes lak..
banyak sangat kaler..
tapi nape sorg pon tak mo amek otograf...
haiihh..
saye pemandu pelancong yang berjaya nie..
tak nk wat dokumentari pasal saye ke!!?
lalalalala


aku rela digelapkan asalkan kawan aku duk tengah tuh terang benderang..
hahaha..
do u like it?
sebok suh aku edit gambo nie..
haiihh..!!?




cik eta n cik ida..
nie sebelum cik eta bergegas2 ke....???
eh ehh..
taknk cite...
hahahahaaa


tak silap..
semalam baru jek letak entry pasal rindu cik dayah..
last2 ley jugak jumpe die..
dah makin bergaya dak kuwus nie..
haiih..
dan masih taknak percaya aku dah start mau kuwus..
hampagas.. siap tekan2 ayam daging neh..
lalalalala...
ouh.. sempat bergayut ngan cik diana Hamasuba..
as usual la..
jumpe dayah jek mesti wat die jeles punye...
ngeh ngeh ngeeehh..


bersama teman baru di set pengambaran...
kak ogy in da house...
hehe..
student master utm...
dan dan suh cik ida tanye pasal mixed mode kat sane..
wink wink wink..
skudai la pulek..
jauhnyeeeeeeee


aksi nangis dalam gumbira..
ek?
nk bergamba jugak ngan si bandung sedap nie..
haiih



diam diam..
kami ngah enjoy nie..
lalalala...


ouh..
singgah kat Tesco Ampang..
makan kat Warung Santai..
sedap weh..
pergilah singgah ye..
ajak aku sekali..
lalalala

ouh kali kedua..
ade perbualan kosong die dalam komuter mase tuh...
haa..
kelakar kelakar...
melalut - lalut...
last2 memang jadik gelak tawa la mase sampai padang jawa..
ape tuh cik eta.,.? hahaa..
sendiri jawab eh..
lalalala

ouh kali ketiga..
aku dah ditempah utk menjadi pemandu pelancong ke LCCT..
kali nie mendrive pulek..
sape2 nk ikut??
takpela..
takyah angkat tangan
tak boley pon..
hohohooooo

2 comments:

dianahamasuba said...

eleh! tak jelessss ppooooonnnnnnnn! :p

0ren said...

makasey ye cik zmah cayang..temaniku..nti aku banje kfd ngan mc'c..maw x??hu