Sunday, October 18, 2009

Patah Tumbuh Hilang Berganti

ku ingatkan panas sampai ke petang..
rupanya mendung ditengahari.
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
apakan daya..
jodoh kami tak panjang..
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
aku tak pernah marah kan dia..
aku tak pernah nk sakitkan dia..
tapi..
mungkin bukan rezeki..
die pergi tanpa rela..
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
aku kene juga lepaskan..
:
:
:
:
:
:
sudah beberapa hari kami tidak bersama
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
biarkan dia bahagia bersama yg lain..
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
sedih hati tak terkata..
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
tapi maaf..
aku curang dengannya..
mungkin sudah dirakdirkan aku bersama dia..
mulakan hidup baru dengan dia..
menggunakan khidmatnya selagi terdaya..
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
oh cintaku yg baru..
aku akan wat kau happy selalu..
jaga dirimu selagi mampu
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
cintaku hanya utkmu..
sayangku utk mu..
kan ku belai selalu..
oh
oh
oh
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
the new upgrade..!!!
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
presenting
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
my new babyD
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
from this

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
to this



from me,
and beloved razman..

2 comments:

amacatlover said...

aaaaaaaaaaaaaa!!! aku jeles!!! aku ingin kan D80 jugeee!!!

A.D.Z.I.E.M said...

nah amek...
haahhhaaha....

jom amek gambar...