Monday, October 5, 2009

Fonin Fonin...!!!


sekarang macam2 la nk pk pasal hidup nie
macam2 tau..
sakit gak la kepala...
nk plan macam2..
utk hidup..
utk mase depan..
haiiihh...

skunk nie pon macam ngah konpius...
nk wat pe ek pas nie..
keje tuh sudah pasti..
planning pon dah tersusun rapi..
tapi dalam hati nie..
dok pikiaq macam2 la toksah nak kata...
rase cam nk plan teruih jek blaja non stop..!!
tahun depan tuh memang cam dah plan nk amek MASTER
uiihh..
blackout otak aku...
hahahhaa..
tapi cam lebey berat jek nk genggam cert ACCA...!!!
hoyeaayy...
tapi, before amek ACCA kene amek cert bawah die dulu..
cat kowt..
lupe..
dah jumpe dah org tanye pendapat pasal nie...
aku nk major n math, and major in accounting jugak..
tamak kan..
tamak ilmu takpe...

hmmmmm...
nk amek math lagik ke ek?
muntah nombor dah aku nie...
ke nk lari bidang..
minat graphic n design jugak...

uihhh2...
sume nk balun...
mane satu neh...???
waaaaaaaaaaaaa

diana n dayah...!!!!
rindunye nk sembang pasal study nie...
huuhuhu...
jom hang out...
rindu kalian..



10 comments:

dianahamasuba said...

eh ade aku laaaa! ngee! rindu ko jugak. meh sini busyuk2 :p

ketum said...

makan la pil chekitekon... pasti melegakan...

A.D.Z.I.E.M said...

cik diana.. ofkos la ade yu... aku duk tgk2 gambar kite ngan dayah dulu2 kala.. hahaha.. masing2 temb.. ngeee...tunggu turn aku lak kuwus.. haha... takmo la.. diana bushuk.. nk wangi2 one drop perfume.. hahahaha..

A.D.Z.I.E.M said...

Ketum...!!! kau asek bikin panas sama aku.. huhuhu.. meh ah tulun leraikan kekusutan aku.. ngeh ngeehh..

eh, aku makan pil tuh time cirit birit jek.. lalalala

ketum said...

ko nak blaja byk2 tue... ko nak watpe? nak kasi dapat duit byk2 pastu nak kawin? huhuhu... bek ko cari kerjaya dulu.. da ader kerjaya.. ko nak ader master ker.. phd ker.. sdn ker bhd ker... ikut maner ko larat la.. kang ko da ader sijil tinggi2... sape nak amik ko keje?

A.D.Z.I.E.M said...

akan ku tubuhkan company sendiri.. lalalalala... agak2 ko nk tak keje ngan aku? amboii2... tak cukup komen kat sini, kat chatbox pon ko blasah eh.. weii.. nape tak ley nk comment kat page ko? huhu

ketum said...

tade maknenye aku nak keje ngan ko.. aku rela keje ngan bangla lagi.. huh!! ape plak takleh komen.. aku leh je komen.. ko tu tade cahaye keimanan...

A.D.Z.I.E.M said...

ek? ade kene mengena ke? huhuhu.... ishh2... ko jangan nk serkap jarang.. huk huk...

eh, p la keje ngan bangla.... tak tulun org melayu langsung... huh..!!!!!

blossomlicious said...

Aku rase aku setuju dengan pendapat Encek Ketum pada tarikh n waktu seperti berikut.huhu

October 5, 2009 9:39 PM

ketum said...

aku plak menyokong persetujuan cik blossomlicious pada saat da ketika seperti di bwh...

October 8, 2009 7:43 PM