Wednesday, October 14, 2009

Organizer ke? haha

weeii..
nk tanye..
korang happy tak mase tuh..
ok jawab HAPPY skunk...
kalo happy jom nyanyi lagu Amy Mastura..
wink wink wink

sudah lama agaknya planning2 nie..
rase2 nye sebelum puasa dah bersuara utk g serang rumah2 mmbr yg buat open house..
tak silap gak sembang ngan diana, dyla n eta..
alaaaa
opkos la ngan budak bertiga nie...
ibarat aku punye telinga n mulut n mata utk melihat...
eh..!?
apekene mengenanya??
ok ok..
fedulikan sume...
lalalalaaa..

kalo ikutkan list, ade la dalam 20 org..
pastuh dalam 3 org (eh, tige ke?) menarik diri atas sebab2 yg tak dapat dielakkan..
dayah.. u owe me twice....!!!!
haa...
nampak2..
aku siap BOLD kan lagik..
nasib la ko dayah...
hahaha (*evil laugh*)

setelah diforward kan msg2 kepada sesiapa yg berkenaan,
dan dapat respon yang sungguh positif..
terus mengambil pena dan mencatat segala keperluan..
(erk? pena tuh... bukan typo, tapi cam klasik skit.. haha)
ouh so teruja bila time aku dalam tren,
langsung tidak memberi aku memproses taik mata..
haaa.. ok yuckks.. tukar2...
tak bagi aku lena..
sebab msg masuk bagaikan ingin memenuhi ruang2 memori phone aku..
(*ok, tepon cikai, tak pakai memori kad.. wakakaka*)
kebetulan ari sabtu tuh aku baru otw balik shah alam..
keesokannya tarikh yg dinanti2..
sebok pulak membelek2 buku yg tercatat segala bagai..
hahaa..
(*tetibe jadi pengarah muda utk majlis open house.. ade sape yg iktiraf ke.. hehe*)

pada hari itu juga,
dan kami menerima kehadiran ahli baru..
thanks to hasliman, razman and bf nadwah..
maaf kalo ade kekurangan eh..
saye manusia biase..
maafla kalo saye terkasar bahasa, tertengking segala walau dalam sedar atau tidak..
(*echeeewaaahh.. menagih simpati ke cik zimah.. huk huk*)

dah ah..
bosan la cite2 nie..
moh ler nengok gambo...
ok loghat utara plak..
mai tgk gambaqqq maiiii..!!!!



lagak di organizer yg takde sape iktiraf..
wakakaa...
nampak2..
siap ade notebook lagik..
beriya ke x?
haha..
mana tau, tetibe termakan semut,
start lupe 44 hari...
kang tertinggal kang mmbr yg duk sidai baju..
eh ehhh...
opppss..!!!!
haha..



blog2 mmbr2 aku sume duk buh umah diha first..
tapi aku takmau tiru depa..
saja nk wat hal sendirik..
nk buh umah paling last..
hahaha..
umah cik eta..
i tell u laaa..
mak die bley jadik chef mee kari lah..
rasenye aku kan yg suggest mee kari..
betul x eta..??
hahahahhahha

rumah kedua last ialah rumah ketua kak kak nam..
hahahaa..
pose nie mengingatkan aku pada masa2 silam..
ouh so nostalgia...

rumah kedua : umah cik dyla

makan spaghetti tuuuuu...
giler westernnn...!!!
hehehe..
sedap sedap..

dari bandar baru bangi ke port klang..
ouh..!! mengapa jauh benar..
pastuh dalam kete aku razman n hasliman ley wat pelik..
"eh, dekat rupenye umah nad ke umah dyla.."
nangis air mata darah sekalipon tidak berguna..
jangan dikesali yg telah pergi..
eh ehh..
memalut pulek...
haaa..

rumah ketiga last : umah nadwah
(alamak, disebabkan nad pakai hitam putih, i terpaksa kalerkan hitam juga. hehe)

menu, lontong weehh..!!!
lamenye tak makan..
sedap..!!!
tambah kuah dua kali tuh..
lalalalala...


nasib ah ko diha..
paling last..
hahaa..
nasi lemak yg memang best ah..
tak jadik nk majuk bile time aku, nasik habis.. waaaaa..!!!
tak tak taaaakk..
tak majuk..
hehe..
makaseh ye mak diha..
sian makcik..
kawan2 diha nie memang stok perut tong..
hahaahhaa...
diha, sape goreng ikan bilis..
rangup sehingga menjilat jari..
wink wink wink

rumah last tapi first : umah diha

menu nye nasi lemak..
bayangkan makan nasik lemak tengahari..
hahha


menunjukkan kerajinan sebagai seorg insan yg dilahirkan sebagai perempuan..
hahaha...


ni muke2 yg pakai baju agak menyilaukan mata..
hahaha..
tapi bak kate eta...

"babe..aku rskan..bj raya ko mernyelah sgt..mata aku nie nmpk ko je kt pikcer2 blog kawan-kawan kite nie..ke sbb ko asyik dok dpn je??hehe"

kasik silau sket mata pembaca..
hahahhaa..
sakit mata ke?
lalalalala..



aksi melampau2 budak2 nie..
nk rase pergerakan baby..
rasenye aku tak abeh2 pegang n tanye
bontot ke?
ni pale ke?
teruja kot..
ade sekali tuh tersalah pegang..
eh, ni pusat..
hahaha...
sori kakak



razman, thanks sayang..
hasliman, thank you,
bf nadwah, terima kasih



anak2 gadis yg mengejar kamera..


ni kat masjid tau..
kaver2 jek nk bergambar...
hik hik..


bukti..!!!
dah sah..
memang aku menyerlah suke duk depan..
kang duk belakang nmpk tudung aku lak..
lalalalalaaa..


tanpa diduga..
juara pakaian..!!
kaler purple+pink..!!!
oh sungguh tak adil...
takpe..
sepakat membawa berkat..
ye tak..!!!


wahai budak2 math sekalian..
apakah agenda seterusnya..??
mari berpikirpikiran..!!!

bye

2 comments:

Eta said...

ha..
mmg aku ikot cadangan ko wt mee kari..
aku pon cm xtahu nk wt ape..
ko bg cadangan, aku tanye mak, mak ckp okes..
tuelah antara rentetan pai msknye mee kari..
hehe..

pasni kite try mee laen2 yg mak aku msk plak yea..
=)

ha lg..
mmg betul ckp aku kan..
ko punye bj tue mmg mernyelah..
dan mmg terang lg bersuluh ko dok dpn je..
hihi..

A.D.Z.I.E.M said...

haaha.. terima kasih kawanku eta.... len kali wat ag keyh.. yum2 .. sedap sangat... tapi ko tak kasik tapau.. hapeh.. huk huk...

weii. nnt aku nk tambah manik2.. biar lagi membara korg.. siap shining2 .. ghahhaaa