Sunday, July 19, 2009

our 1st assignment


en razman menunjukkan skill yang pertama
dan dia berjaya menghasilkan sesuatu yang
memuaskan dirinya sendiri
sampai ke sudah nk bangga..
haha
i love u la sayang..


my skill lak..
bley la dibanggakan sket
for beginner kan
masih perlukan tunjuk ajar mr shakir lagi
hehehe..
story :: pergi ke sunway pyramids
makan popia ini, beli 2 rolls,
last2 aku yang kene abehkan,
2 jejaka kata tak sedap
huhuhu..
so perut i jugakla yang penuh..
MBSA la katekan..
hahahaha


pergaduhan berlaku diantara pasangan kekasih
oh oh oh..
tidak mungkin..
hehehe...
snap yang dilakukan oleh en hasliman dalam keadaan aku tidak bersedia
menunjukkan kecomelan diri..
waaahhh...



i love background merah..
tanpa melengah mase mengSNAP tanpa pedulikan orang lain..
dan aku dapat penganugerahan secara spontan dari encik hasliman
yang mengatakan aku nmp kurus dalam gambar neh..
hahha..
reality?
hehhee..


peneraju utama : (sebab aku perempuan so terus jadi utama.. hehe)


peneraju kedua : sebab dia my kekasih..
hahahha...
and aku rase he sangat cool semalam
n sangat suka reaksi die masa neh..
lalalalala...


peneraju ketiga : sangat kesian apabila mengalami demam
akan tetapi mahu berjalan..
tak kuar peluh pon sebab jalan kat tempat aircond..
hahaha..
babe, cepat2 sembuh k.. rajin tumbuk ubat.. hahaha

last but not least, misi aku n mista tercapai,
selepas bersabar dan membuat perkiraan,
akhirnya kami berjaya memilikinya,
walaupun tak sehebat mana,
hehehe..
dear, i love u..
muaah..

No comments: