Monday, July 20, 2009

1 year.11months.1week.1day


aku memang teruja tahap gaban la sebab aku terpandang kat DaisyPath aku bahawasanya, aku dan encik Razman Bin Ahmad telah menyulam cinta(seyes aku pon geli geleman ngan perkataan ini.. sile bagi plastik beg.. ouh ouhh.. No Plastik Bag..!! hehehehe....).. Sangat cantikkan annyversary kami ini.. aku rasa mista pon tak tahu kot bende neh.. bukan die layan pon.. huhuh.. aku syiok sendiri ajalaaa... actually aku tunggu tau nk taip pukul 11.11pm, ntah berjaya ke tak.. hehehe... kalo la arini pon 11hb kan lagi bagus itu.. hahaha... ye.. aku telah menjadi janda pada hari ini.. status aku bertukar kerana encik tercinta bersama2 gang nya pergi menonton Rematch Man Uni vs Malaysia.. mungkinkah Malaysia akan kalah bergaya lagi? hehehe.... ape2pon mari kasik sokongan... aku harap Malaysia dapat la menang, keajaiban la kalo Malaysia menang.. ape apepon Malaysia Boleh....!!! . encik2, jaga babyD leklok keh... ehhehehe...



p/s : Sayang, I Love You..

2 comments:

amacatlover said...

aku suke baju ko zimah!! ko nmpk cun! wewwiit!

A.D.Z.I.E.M said...

i love owen.. wink wink... tuh mase zaman2 saloma den kuwus.. hahaha...