Tuesday, July 21, 2009

Kalau dah Die Hard Fan namanya.. Payahlaaa... =)

Aku ade story sket pasal mista aku pegi Rematch Man Uni vs Malaysia Boleh.. walaupun kalah 2-0 tetapi Malaysia tetapi mempamerkan aksi yang membanggakan Malaysia... kira ok la tuh kan... Syabas Malaysia.. dan aku jugak sempat la tgk Buletin Utama tadi yang peminat sampai suruh Man Uni beli Amri Yahya... waahhh.. kelaaaass uuuu........

oppss.. aku nk story benda lain pulak... ni pasal mista n da gang yang Die Hard Fan versi crazy maziiii...... haha... citenye begini... tadi aku bukak pose ngan mista... pastuh cepat2 tunjuk gambar yang diSnap menggunakan babyD kitorang... haa.. ape lagi.. siap majuk2 manje lagi sayang aku tuh bile gambar die tak banyak.. pastuh tak puas hati bile time diorang amek gambar mista, tak cantek langsung.. hahaha.. blur disana dan sini... hehehe..

ouuhh.. lagi satu.. mista kate, gambar dak2 die masuk paper... yela kan... 1st perlawanan kan dah lame.. tapi gambar2 time perlawanan tuh baru masuk paper semalam.. paper Metro... dan antara gambar yang menarik perhatian aku adalah...(ouhh.. time neh cepat2 belek ruangan sukan.. tak penah2 aku nk tgk ruangan neh... hahahaha) teraaaaaaaaaaaa.................


nampak blur..
aku dah try dah snap with n without flash
nie la hasilnya daripada fon n73 kuh..
hohoho...
keterangan gambar adalah
dari kiri.. cepat tengok..
jawa, padel, zack and wan Z.. belakang sket tuh bobon..(pakai spek)
(time aku tgk gambar kat lappy razman,
diorang memang bak artis g stadium,
kalau aku dapat gambar dari mista, aku upload keh..
korang tengok la ape yang diorang neh lakukan.. haiihh..)

ok la sket... they look so crazy..!!
hahahaha..
but u all stylo siooott...!!
raaaawwwwkkkkksssssss.......!!!

p/s : Sayang, takpe.. len kali bawak tripod keh.. ehhee.. i lebiu..

No comments: