Monday, July 20, 2009

08.08.09

yeaahh.. aku da dapat surat jugak utk pegi exam PTD.. apekah itu? Pegawai Tadbir dan Diplomatik.... hehehe.. ingatkan tak dapat.. tadi kol abah, then mak nyampuk kate surat dah tersesat kat umah aku... hehe.. aku pon ape lagi.. waahh.. teruja kot.... so skunk kene la study.. haiiihh.. susah weii nk dapat neh... encik Razman penah kot pegi exam tuh (ofkos la tak dapat.. hehe.. susahkan.. huhu) .. Abah pon ape lagi ngan mak suh aku balik, haaa.. alasan la tuh sebab rindu kan anak kesayangan neh.. heheheh... yeee.. nk balik nk balik... huhuhu... Then, aku juga dapat khabar bahawa yang akan join aku adalah kakak kesayangan, sis poja n my budak kecik kesayangan, cik mang... so mari beramai2 yaaa.....

sape2 yang ley kasek soklan bocor, jangan segan jangan malu kongsi ngan aku keh.. lalalala...

No comments: