Wednesday, July 22, 2009

menu pagi

haiihh... cuaca arini sangat la mendung... tadi pon hujan.. sedap nye tido... tapi bukan tido sangat pon.. sejuk babe... huhuhu... nk tengok Gerhana Matahari arini pon tak sempat.. lagipon nmpk ke ek? kan mendung tadi.. hmmm.... aku tengok kat Berita Terkini je tadi... Cantiknye kekuasaan Allah kan... dan ia dijangka berlaku lagi pada 123 tahun yang akan datang.. Ya Allah... lamenyeee... huhuhu...

ok2... aku lame dah tak masak.. (yeke? cam tipu jek.. hahaha).. rasenye baru 3x kot masuk dapur tuk masak ( lalu kat dapur nk p bilik air ngan basuh baju tak dikira ek..).. semalam aku masak nasik banyak giler lah.. main tuang jek.. hajat hati mau bukak pose surang2. tapi makan2 ngan dak umah.. sekali mista Razman datang terus menemani aku berbuka pose... tak jadikla nk makan nasik tuh.. so ade la nasik utk digorengkan arini... hehehe... nasik tuh masih ok tau.. dah siap panaskan lagi.. hehehe...


penambah makanan.. tempe goreng
ouuh.. ade onion ring la.. hahahaha..


nasik goreng cik zimah..
sian dak farhana n zaty tak dapat makan..
bergegas mau p kelas.
maaflah anak2, mak masak lambat..
hahahahaha...

3 comments:

hana said...

hikhik...
sodap nasi grg kak zimah..!!
ley part time jd cheff la kan...
=)

A.D.Z.I.E.M said...

hahahaha.. buley sangat2.. ehee.. jom pk menu ape lak nnt ek.. haha..

0ren said...

aku dh la tgh lapa ni..
tgk nasik grg jimah teliur aku...
mcm yummy je tu..;(