Tuesday, July 21, 2009

Library... Shut Up Please...!!!


ya yaaa.. skunk aku kat library... kunun nk concentrate wat keje.. kunun la kan aku kate.. huhuh... skali bila masuk2 jek, terus aku kate library neh tak best.. memang tak best.. sempit n kecik n ya Allah, tak bersyukur nya aku.. hahahha.. student2 kat sini pon cam suke hati menghingarkan diri.. aiiihh... nk sound, kang aku plak kene... huhuhu... nk wat lagu mana lagi.. balada dah, nk wat lagu rock lak ka..? eh ehhh... sabo je laaa.. huhuhuhu.... sebab kat sini je ley dapat buku yang cik kawan hajati.. huk hukkk... korang nk bunyi ape? sume ade kat sini.. hahahha... ouhh ouuhh.. ditambah ngan suasana oversea, best besstt.. sabaaauu2.. wat tak tahu sudaa... rasa mau absorb sume bende dalam pala neh... ngan bunyi2 skali aku absorb.. haahahaha...


DIAMLAH WEEIIHH.....!!!!




No comments: