Friday, February 13, 2009

TERINGIN RASA HATI



uuuhh.... romantika bulan madu...hehee


yeaahh.. afta ngedate ngan saudara jantung hati ku, cepat2 aku balik bukak tv.. ngee.... "SHALL WE DANCE?".. lakonan JLO ngan RICHARD GERE.... tak penah pon nengok cite ne... tuh yg teringin sangat... hehehe..bab2 tarian neh memang aku teruja la sket..tak bnyak pon sket adelaa... hahaa... memang minat menari pon...dari sekolah lagi aku aktif tarian owkay,,,tapi tarian tradisional laa.... hehhee...kalo la diberi peluang, aku nak je menari cam dalam cite "STEP UP 2" giler gempak...pastuh nak romantis2 sket tarian ballroom...hahaha....best aaaa....bile takde orang, aku menggatal la menari kat umah sorang2...hahahaa....teringin nye rasa hati...korang penah tak rase nak menari...??? jomeeess...!!! ngeee

No comments: