Thursday, February 19, 2009

ITU DIA


dia kerusi aku, kerana aku boleh hilangkan setiap lelah aku.
dia lampu aku, kerana hanya dia cerahkan kehidupan aku.
dia dinding aku, kerana aku boleh sandarkan diri aku disaat perlu.
dia wayar aku, kerana aku boleh alirkan setiap perasaan aku.
dia bumbung aku, kerana dari keteduhan itu dia melindungi aku.
dia lantai papan aku, kerana aku bisa berada didalam alam aku.
dia tingkap aku, kerana aku bisa buka dan luahkan jiwa aku.
dia tiang aku, kerana tanpa dia, lemah nya aku.
dia ruang bilik aku, kerana keluasan itu, gambaran cinta sayang aku.
dia udara aku, kerana tanpa dia, aku tiada utk menjadi aku.


penceritaan diatas adalah merangkupi setiap apa yang berada didalam gambar
tiada penciplakan... itu taipan aku
puisi khas ditujukan tuk insan aku yang tersayang
Mama Mia
Daddy Cool
RazmankuCELCOM
MyRazmanMAXIS

No comments: