Sunday, February 15, 2009

FOGGING, KABUS, ASAP, MINYAK


rajin sungguh wat pencemaran udara yg dibenarkan...hehe..


blok umah sapela manyak nyamuk neh...ngee

haaaaa....geram tapi sabar aja ngan kelakuan2 pegawai2 kesihatan yg membuat keja2 mereka...hahahaa...ape la aku membebel neh....nak bagitau jek, umah aku neh ade aktiviti membunuh nyamuk2 aedes durjana yg memberi servis virus denggi pada manusia....hahahaa...busukla kali neh punye sembur2...yelaaa..katenye yg beracun...huhuhu...abeh la umah aku...berminyak2 nak jalan...huhuhu...dan pas sembur2 tuh aku telah menari2 sorang diri cam orang tak tentu hala...hehehe....menari atas kain buruk sebab nak lap lantai...ngeee...

terima kasih wahai penghuni 504 kerana kita telah berjaya mencantikkan umah kita....biar kita selesa kan...ngeee...hahhaa....arini aku dah arah awal2 kroni2 aku tuk bersihkan umah...abeh makan, rest jap baru kemas.....datang lak orang nak sembur2 neh, kuar umah, duk setengah jam kat luar baru ley masuk...huhuhuh....harap2 pasneh nyamuk2 tak larat la nak nek tingkat 5 blok aku neh...bukan kate nyamuk...kami pon memang sedia maklum tak larat...hahaha....nyamuk, pinjam sayap laaa...bley kami terbang...hahahaha...


lelah menanti kepulangan pegawai2 kesihatan..haha

geng rajin hal2 rumahtangga... [ayong bengang gambar tak masuk...haha]

No comments: