Saturday, February 21, 2009

KAMI GEMBIRA KAMI SUKA


aku mau kasik 5 bintang and double thumbs up kat cite neh. dari awal sampai abeh kitorang duk gelak je. yelaaa. nak release tension afta test memang sangat2 sesuwai dan tak rase membazair beli tiket tuk menonton filem buatan tangan MALAYSIA. giler best cite neh. sape yang tak tgk lagi disilep2kan la beli tiket. panggung memang full lagik la. so cepat2 p booking k. hehehe.

kami ada tiket wayang

pengembaraan KAMI bermula


budak2 math hang out together2. ade lagik neh. tk dapat pegi. huhu.
sempoi la korang. muaah2..

Afta test berakhir, kitorang kumpul2 utk p ke BUKIT RAJA. nak wat pe? Nk nengok muvieee...!! ngeee. dyla ditugaskan utk membooking segala tiket yang ada. hahaha [gelak2 jahat dan sinis. ngee ] bila dah booking tiket ade lami tiket. bila dah ade tiket bley la kami nengok wayang. bile bley nengok wayang mestila kami p ramai2. bile dah ramai2 kuar bersama sangat terencat la keadaan. haha. memang menjadik kebudak2kan pada itu malam.

hasil bookingan dyla. ngee.

ok2. afta selesai amek kete kat umah kakak eta, aku seperti biasa ditugaskan khas menjadik driver kepada anak2 ikan mas aku. haha. ija and ati naik motor aku. merempit giler ija malam tuh. and atiey plak kene teruk ngan ija pencetus kegelakan bila menggelarkan atiey PEROMPAK. sebab pada malam itu atiey pakai serba hitam. haha. sampai kene tukar cardigant ngan eta bagi mengelakkan digelar sedemikian. hehe. rombongan tiqah, dyla, dayah dan mmber die [ member eta jugak ] tibe awal sebab kene amek tiket 30 minit awalkan. calling from tiqah and diorang nak g isi perut dulu. so kitorang bergegas ke ***** b4 diorang closing. huhu.

kami satu kereta, satu motor, satu kepala.

ija pencetus gelak gempita. haha. tuh la atiey gelaran PEROMPAK. haha.
tudung pink tuh la as.

kejadian di *****

kitorang sampai kat kedai tuh niat hati memang nak makan. sesampainya kami dah tak ley nak makan kat dalam tuh. so kene bungkus makan la kat luar. tapi cik abang lenggang [ agak auww .. hehe ] yang bermakeup ala2 opera cina yang aku nampak namanya sebagai Abby sangat baik melayan kami. kami pon order la menu1, menu2 [ aku tiqah and dyla order menu yang sama. ehee ] ok settle. datang plak abang abby kate, sume dah abeh. yang tinggal pon menu1 utk sorang, menu2 tuk sorang jek. huhuhu. pastuh ternampak la kentang goreng bergaram kat menu yang terpampang. so decide beli menu3 tambahan. yang large sebab nak penuhkan perut mmbr aku. hehe. dengan kebaikan dan layanan yang superb dari abang abby dan juga kesopanan dan kesusilaan aku tanpa keseganan meminta kentang goreng tuh lebey. memang lebey2 pon die buh. aku rasa sampai stok kentang goreng tuh abehlaaa. hahaha. bagus2. alaa. apela sangat kan. korang pon dah nak closing. wat la amal jariah sket. ehee. dah beli sume bekalan makanan, kitorang melepak di tepi tong sampah. eh2. hehehe. kat bangku panang yang memuatkan bilangan kami. ngee. makan2 time dan sume muke kelaparan ditambah dengan kebab belian dayah. sume kongsi2 makan. memang best. bende sikit kalo makan ramai2 memang sangat seronok. aksi bergambar mesti la tak ley lupe kan. gune my anset and atiey tuk capture da gambar. happening gilep la kitorang tuh b4 nak tunggu muvie start. kejadian lipas memang tak ley lupe. lompatan tiqah dan gelakan die yang tak bersuara tuh memang tak ley blah. haha. sempoi ar tiqah.

aksi budak2 tak cukup umur. hehe. hampeh sabotaj gambar aku ya ija. huh..!!

budak2 kelaparan. diselamatkan oleh lambakan kentang ley abang abby.

iklan : : jejak kasih eta ngan mmbr dayah

tak sangka mmbr dayah merangkap mmbr eta jugak. kawan satu sekolah. As namenye. dah jumpe, si as ngan eta berborak tinggalin dayah. hahaha. eta neh plak mase p kendurik kat umah aku berjejakan kasihan ngan sepupu aku. hamboii2 eta. sume ko sapu. hahaha.

iklan abeh..

makan lagik. issh2. memang kaki makan la kawan2 aku neh.

pas makan2, kitorang 1 gang masuk panggung. b4 dat aku p beli popcorn and ayaq utk bekalan didalam. ngee. tak sangka malam tuh 3 combo yang sama telah dibeli. haiyak. tak abeh pon kitorang makan. huhuhu. pembaziran berlaku. masuk panggung and gelak sampai sakit perut. dari awal sampai abeh. bak kate hanis " aku blom lagik abeh gelak yang 1 st sambung plak gelak yang 2nd. sakit perut aku " hahahaha. abeh muvie kitorang decided p uptown shah alam. idea ija. and kitorang follow. lepak-ed kat uptown and beli2 ape yang berkenan, kitorang lepak kat kedai makan yang dibina khas kat situ. ehee. kitorang sian kan diana. dah la tak sihat. lapar plak. huhuhu. bergumbira disana sini and tepat kul 3 kot kitorang blah. [ bang oii.. tak sedap la makanan korang. silep2 la modified ek. char kuey teaw pon ley jadik kuey teaw grg basah.]


budak demam. kasik can tangkap muke die sorang. hahaha

itulah antara rentetan malam hari kitorang beramai2. hehehe. pastuh balik aku ngan diana berpegangan tangan. ahaha. takut punye pasal. padan muka. ngee. seb bek dayah n as tengok b4 kitorang blah. yelaah. kag jadik macam2 kang susah nak jawab. ngee.

kunun2 la tuh ija. haha. bace tiket ek. hehehe.
awak memang best la ija.

byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......................!!!!!

No comments: