Sunday, February 15, 2009

SAYA SUKA DIA

waaahaahahaha...begitu ramainye kapel2 yg aku nengok di shopping complex itu....yg si bf tak lepas2 tangan si gf...hambooiii2....hehee...istimewa sangat kah ianya?? ngeee... jawab2 sendiri la ek...

ngee...ku suka dia...siapa? pengarang jantung gue la.. sape lagi..nak gaduh, nak majuk pong ngan die la...nak happy2 gelak besar pon ngan die la...saye shukeee share ngan die...tapi die suke dengar je...tak ley harapkan ape2 dari die...tapi takpe...die shukee jadi telinga saye...hahahhaa....

gumbira hatiku arini sebab kitorang mengsharekan mase2 kitorang ngan melepak...lihat gelagat orang sket..macam2 ragam laaa..yesss...kebetulan my mr razman datang shah alam...so aku ngan die amek mase berkelah di pantai yg indaaahhh....!! haaaaa?? bukan laa...tepi tasik ajeww....ngee...kebetulan jugak memang aku dah plan nak masak tuk die...so berbekalkan nasik putih, ayam masak merah ngan telur puyuh dan juga rona roni makaroni ayong, kitorang vroom2 ke tasik seksyen 7....kat situ cerah owkaayy...hehehe...sambil2 makan, usha2 sket orang memancing n lepak2...ade family ade kawan2...best n tenang jek tgk orang2 sekeliling....tengok orang memancing neh relax jek.....sabar2...umpan berkaler2 lampunye tapi sekor tak ngap pong...yg klakar....ade 3 orang neh baru sampai, cuma pakai umpan pastuh ade loceng2 teruih dapat ikan...hehehe...bengkek je orang yg dah lame sampai...eheee...


terima kasih ya saudara kerana kita berbicara bersama tadi...hahaha...ngade2....

choooww chiiinnn chiiiiii....

No comments: