Saturday, May 2, 2009

oh my Fantaghiro



hai kawan2..(ikut slang upin ipin tahu..ngee)..., tetibe hati neh terdetik gile2 nk tgk cite neh.. nk tahu sebab ape.. sebab aku tgk iklan NONA yang bersiaran di Palace Of The Golden Horses... hehehe... apela kaitannye kan.. hahaha... so aku teringat cite yang amat2 lame neh... bagi sape yang suke berfantasi memang kena la.. aku ingat2 mebi mase aku darjah 5 or darjah 6.. so skunk umur aku 24.. waaaa... sangat lame owkaiey... korang penah nengok x cite neh? best tahu.. sangat romantik... AND TARABAS SANGAT HOT....!!!! hahaha.... pegi2 carik kat you tube... jom mengimbas kembali nostalgia cinta romantik FANTAGHIRO.. huhuhuh.... pastikan anda menaip Fantaghiro 1 (english) or The Cave of The Golden Roses. kekadang cite nie kuar version len.. alih suara ape ntah... tak ingat... hehe.. tak paham laa nnt.. wink wink.... sewiouess best... ngee... fantaghiro sangat cantik....!!!!!



sedih time fantaghiro perlukan ciuman tarabas utk selamatkan suami die...
huhuhu..
ciuman tarabas ciuman sakti
waaaahh...
wink wink
[macam johnny deep kan.. ngeee]



No comments: