Wednesday, May 6, 2009

itulah penangan si ibu mengandung yang mengidam

amboooii2... panjang bebenor title aku arini... wink2... ok2. wanna story about my sis... haduyaii... sebelum itu.. mari bercerita tentang my beloved 1.. ngee.. mista datang n aku sangat2 suka.. manyak rindu wooo... and die dah botak.. hallamak.. manyak tak suka.. dah la ade line kat tepi.. hayooo.. tapi bile dah tatap lame2 muke sipujangga hati, aku sangat2 suka pulak ketrampilannya.. waaahhh..... ok2.. kamu sangat ganteng wahai si jantung hati.. arini kami relax.. namaaauuu kuar.. ngee.. besembang dibawah lantai umah owang.. whattt..? yelaahh.. kan umah aku umah tinggi... ngeee... ok2... arini kami sempoi, selamber membincangkan isu yang paling hangat bagi kami satu keluarga.. erkk? mista dah jadik one of my family ka? NOT YET..!! but my family dah anggap kamu begitu.. hehehe... giler gedik.. wahahaha... FULLSTOP..!!!

cerita kedua adalah mengenai si ibu mengadung ini(bukan menganding ya dyla...hahaha)...
haaa.. mari mengumpat adik aku sendiri... ngeee.. tersebut la alkisahnye dibulan lepas..., tempatnya di JUALAN GUDANG METROJAYA aku telah menerima msg rayuan adik aku.. waaahh... ade ke patut...!!! die yang mengidam suh aku yang mendapatkan barang idamannya... huhuhuhuhu... awatla tak suh laki dia... huhuhuhuhu... ok2.. korang tahu, die mengidamkan nasi lemak yang dijual di padang jawa yang telah dimakannya lebey kurang 10 tahun yang dulu... what the fishcake my dear... haduyaaii.. mane la aku nk tahu kedai tuh kat ne... dah la mase beli tuh dulu adalah arwah cu aku... camne aku nk tanye die..... huhuhuh (kunun2 nangis simpati..ngeee) tibenye arini, die msg lagik... OMG... nk nasik lemak lagik... pas aku jumpa mista pastu rest jap solat teruih p carik... die kate member(member katenyeeeeeeeeee....) nk datang amek kul 8 lebey... hohohohoho.. aku pun p la carik... ok memang takde nasi lemak sotong... giler ah.. arini sume takde lauk sotong..!! camne neh.. ok2.. aku tak carik kat padang jawa.. p yang dekat2...sekali ada jumpa satu gerai jual nasik lemak sambal sotong.. tapi tinggal sket jek.. huhuhu... adik aku msg kate mmbr die dah sampai padang jawa.. teruih p sane.. huhuhuhu... sekali die msg mmbr die tunggu plak kat shell... aduuuhh... mendera sungguh.... sekali cam aku kenal jek rim tayar neh... kaler merah... Honda Ferio hitam... plat plak cam kenal jek.... NAK MD DESAAAAAAAAAAAAAAAAAA.... sungguh.... rupenye diorang... aiiiihhh...!!! ok2.. diorang merangkap adik aku ngan adik ipar aku... huhuhuhuhu..... wakenababeeeeeeeeeee..... huhuhuh... simpan motor kat shell itu pastuh kami menderu ke ulek mayang.... haiyaaaaa... selepas itu kan... arini TAPAH DAH BLEY 3G....!! hahaha.. gile ah.. pekan koboi itu dah ade 3g wooooo... amek kau, arini aku cakap ngan sume family aku dan melihat muka mereka..... ngan kakak aku hanya ditalian.. wink2... best gilepp..!!! aku bahagia sangat2.... heheh... oppppppppppppppppssss..!!! kembali ke penceritaan ibu mengandung... ADIK AKU TAK PUAS HATI LA DENGAN NASIK LEMAK ITU.......!! huhuhuh... adik aku tahu la nasik lemak tuh bkan dari padang jawa... dah la aku msg eta tanye mane la tmpt sedap.. sekali susah plak directionnye... huhuhuhu.... takpelaa... adik aku kate dapat makan pon dah jadik la.. huuhuhu.... haaaaa.. bayangkan adik aku datang semata2 utk NASIK LEMAK SOTONG....!!! dari tapah...!!! dan pukul 12 tadi baru pulang.. huhuhu..... sangat best tahap dewa bile kitorang bersembang seperti kedai itu kami yang punya... hehehe... aku sayang kalian semua...!! tak sabar nk balik ke tapah neh... dan aku bley 3g my mista nnt... takla windu kan kan kaaaaann... hahahaa... hug hug kiss kiss...... muaaahhh.... oh lupa nk bagitahu... mak aku terkezut apabila adik mengatakan die bersama aku... hehehe... muaahh2....

No comments: