Thursday, May 7, 2009

ini entry mungkin cukup peribadi

sekalung tahniah utk NOOR ADZIMAH BINTI MD DESA kerana telah cukup umurnya arini.. wink2... ok2... aku berbangga kerana masih boleh teruskan hidup.. waaaaa.. aku sudah tua ka? huhuhuh... blom2.. nk capai WANITA kot... hahaha.. wanita katenyeeeeeeeeeee.....

terima kasih banyak2 kepada my family member n my kengkawan sume utk wish yang sangat comel2 itu... trimas trimas...

tepat kul 8.30 kot, termeterai lah janji mista aku utk kami ngedate.. wink2.... terima kasih ya sayang... arini kami jalan2 aje sebab nk pegi tgk wayang mista kate suh aku tgk kat luar wayang itu sahaja.. tahu kan maksud die.. huk huk... tengok kat tv kecik je.. haiihh.. sep weehh... haha.. takde2.. sebab mmg nk jalan2 pon.. ngee.. kami dahaga so mista belanja ais blanded.. takde makanan mahal2 sebab kami suke merelaxkan diri.. actually kami nk kenang balik 1st ngdate kami.. hehehe.. minum ais dikisar kat jusco.. hoyeee.. mista melanja... lame2 aku tgk mista makin comel dengan new look die.. hehe.. sangat comel ya.. ok2.. kasik sket royalti.. cikAdziem up kan dirimu.. kerana dirimu begitu berharga... hahaha..

part paling romantik kami berdua

aku nk wat cite suka kami berdua neh.. cite duka ngak mau cita la... hehe.. malam ini malam mengenang hal2 yang berlaku pada kami berdua.. malam ini malam fantasia kami.. ngeee.. pegi ke seksyen 6 n 11 utk cuci mata tgk umah2 banglo... mana tau ley ciplak2 idea sket utk mase depan... waaaahhh... gila gatal.. nk kawen lah tuh.. hehehe... best nye la malam neh sampai bontot masing2 sangat la kebas... bak semut wat sarang jek kat bontot kami.. heheh.. mista dah tak larat.. mahu menghantar aku suda.. balik2..., kami sambung sembang.. kenang balik cite2 dulu, time aku 1st keje kat kl, kenal dunia sume n macam2 laa.. sampai abang aku excident pon cite...haha.. sangat best.. aku cam pelik jugak la.. (ok2 mase ym ngan die pagi tadi, aku suh die wat sesuatu di luar sikap sebenar die.. aku paksa die wat sesuatu yang romantik... hahaaa.. mista aku bukan sorang yang sngat2 ley harapkan sesuatu yang sweet.. kami tak tergolong dalam pasangan yang romantik kot.. hahaha.. kami adalah geng upin ipin.. haha..).. macam pemimpin kuku besi kan... hahaha.. ok fine..., aku harap la sangat2 die yang 1st wish kat aku.. hehe.. tapi tak sangka tadi die sanggup tunggu n layan ape jek yang aku sembangkan.. (aku cuma harapkan die kol or msg aku dengan menjadi peserta pertama.. ngeee..) mista anta aku sampai depan tangga... n jam 11.45 kot... kami menikmati permandangan langit malam... and sambil2 mista potong kuku besinya itu, aku pon layankan la kuku die yang jatuh itu.. hehee.. ok2.. (reminder mista tak bunyi pon.., pastuh aku tanye awat tak bunyi? die kate reminder die kat otak.. hahaha so kiut ok.. ngee) bile dah pukul 00.00..., mista nyanyi kat aku.. hallamak...!!! i'm melting..!!!! lagu happy birthday je laaa.. takkan lagu birthday dari leighton meester kot.. ngeee... aku duduk kat tangga ngan die n die nyanyi kan kat aku.. nk nangis gak ah.. sweet sweet relax.. hehe.. pastuh yang paling tersenyum2 sorang kerana ::

mista :: dah pukul bape?
adziem :: tengok ah sendiri.. tengok ah... hehe

mista :: (kuarkan anset).. lambat lagi.. lagi 7 minit.. hehe

tik tok tik tok tik tok tik

mista :: selamat hari jadi..., yang ke bape..? dah umur bape neh? 20, 21 ?? hehe
adziem :: 18.. hehe

mista :: takpe, yang penting man lagik muda la dari zimah..

adziem :: alaaa.. beza bulan je kot.. hehe..

adziem :: ok2, zimah bayangkan lampu2 tuh lilin k... 1 2 3 ....... 24... sampai tiang je tau...

mista :: ok2.. cepat tiup.. tiup sampai padam tau... haha
adziem :: man tolong la tiup jugak.. man kene la tunggu sampai padam..
mista :: taknak.. man nk balik dah.. zimah tiup sampai padam tau.. nnt bagitau man.. hehe..


hahahaa.. sweet ke? memang sweet la bagi aku.. bagi sape yang kenal mista aku, diorang tahu perangai die camne.. so bile die wat sesuatu yang diluar perangai die.., aku sangat suka..., hehe..

razman.., i love u so much....
thanks 4 being my lover
(what the cake..!! (indulgence kot. hehe).. giler geleman kalo mista bace neh)



notaAgakSedey ::

1) be strong my fren, aku tahu ko kuat semangat.. aku doakan kau..

2) kadang2..., die yang akan orang pertama wish kt aku..., aku sangat rindu
kat die.., mungkin die lupa.., atau mungkin die taknak ingat.., tapi die
tetap bestfriend aku sampai kiamat..

3) balik je dari ngedate, aku nmpk ade surat simple n si hadiah kecil,
aku dapat hadiah dari diana ku.. wiuuu.. gelang kaki banyak loceng..
dah lame sangat nk gelang kaki tahu.. huhuhu.. thanks...
dan juga kepada si pemberi selendang shantek itu... wink wink


No comments: