Thursday, March 5, 2009

NTAHLE


yeaaaahh..!!! akhirnya aku berjaya mengubah background blog aku tanpa mengubah suma2nya yang berada dalam blog ini.... hehehee... credit tuh diana hamasuba kerana mengajar aku selok belok menggodek background ini... haduyaaii... sangat2 la boring dan kerana situasi perut yang tak mengizinkan ini, terasa nak balik kelas pon ade... hehehe... aku mencurik ruang wireless yang berada dalam kelas aku nie utk mengonlinekan diri... lawan2 tulis blog ngan miss diana...huhuhu... dah la sejuk gaban bilik nie....so, nak panaskan badan kami wat la excercise jari jemari.. hahaha... nak balik je rasenye...tapi dengan semangat yang sungguh jitu ini aku tabahkan juga diri sampai kul 4.30... chooooooww.... ntah ape2 aku tulis... dedaaaa... silep2 la bace entry aku pasal happeningnye kami di PD.... setelah diperam dengan begitu lama.... wink2.... lecterur mau datang... mau katop laptop dulu.....see yaaaaaa.......!!!

p/s : saye rindu my mr razman... huhuhu... die mau pulang ke kampung halaman rumah die sudey.....

No comments: