Sunday, March 15, 2009

SHEF TABAH

holaaaa..!! giler penat... tadi g TTDI melawat my sahabat mase dip dulu... SHEF.. alfatihah utk arwah ayahanda shef yang dah kembali ke Rahmatullah... semoga rohnya dicucuri rahmat oleh Allah s.w.t...mati nie bile2 je.. takutnye bile ajal dah sampai tapi tak sempat nak taubat..huhuhuhu...tak sanggup....

aku hasliman fizah n lokman bertolak ke umah shef kul 3... agak susah juga mau carik eventhough dah ade alamatkan..hmm..seb bek dengan keberanian and kewanitaan yang terserlah aku beranikan diri menanyakan alamat yang tepat lagi benar..echeewaah..bersesat2 dahulu pendapatan, berjumpe2an kemudian suke la hati...hahaha... ape kebondonya aku nie... okesshh2...dah jumpe umah yang dicari, kitorang tak kuar kete lagi tau...kitorang ley duduk dulu dalam kete...dah macam penjenayah nak pecah umah plak kitorang..wakaka.. masing2 takot...kol shef tak dapat...siap mintak no fon umah dari huda.. eheee.. antara perbualan aku n huda.

adziem :: huda, nie zimah neh..
huda :: eley.., huda tahu laa.. (waahh..simpan lagi no fon aku ya..wink2)
adziem :: huda, kitorang kat umah shef neh...tapi takut nak masuk...cemane ek? huhu
huda :: apela susah nye...korang kuar je dari kete, bagi salam, pastuh masuk la umah...
adziem :: aaa?? (sengal jugk kamu neh yek..and bengong jugak pertanyaan aku ya...haha)

assalamualaikum...shef ade...? yes..!! shef kuar..ayat 1st die..(" eh korang...wahh..terharunye...nape korang datang..masukla kalo tak malu..")....aaaaa(muke selenga cam belanga)?? hahaha.. aku n fizah melangkah ke umah shef dengan penuh keayuan..hehe..

arwah ayah shef meninggal kerana heart attack....nasihat terakhir shef pade kitorang "SAYANGI LAH KEDUA2 IBU BAPA KITE SELAGI HAYAT MEREKA ADE DAN BERHENTI MEROKOK WAHAI KAUM LELAKI"(oh...my razman tidak merokok..alhamdulillah..ehee..)..so...amek iktibar itu ya wahai perokok2 sekalian..

abeh cite dirumah ayah shef...
bukak cite baru....cite sengal dalam kete hasliman..

memang bengong la aku time tuh...ntah hape2 je laa..salah sendiri, getah pintu yang bersalah...hahah..bayang kan ye wahai pembaca blog ini...

"hujan lebat diluar kereta..lebat giler2...kilat dan guruh berdentum dentam...sekaliiiiiiiiiii.....kebocoran berlaku....aaaa?? bocor..??? haha..banjir...!!!! alamak..!!! hasliman...kete kamu bocor laaa..!!! 2 3 4 helai tisu aku amek lap seat kete die...bile kecerdikan terpancul di traffic light...cemane ley bocor ek? ke....zimah tak tutup pintu rapat kot ek..duuuuuuuuummmmmm....pintu tertutup rapat....tiada limpahan air...DAMN...!!! bongoookkss...!!! aku yang tak tutup pintu rapat...ade hati kate kete hasliman banjir...hahaha....(oh hasliman kucciinggg ku....maafkan tuan hamba ya...hehe...kete kamu tidak bersalah...)..hahhaa....

fin tamat abeh sudey bye..!!


No comments: