Wednesday, March 11, 2009

LOVE IS BEAUTIFUL

DAY 1

hoooyaaaii...!!! holaaa2. agak malas rase jari jari gemok aku neh nak menaip segala kejadian yang berlaku disekeliling aku ini. tetapi disebabkan kekosongan sekejap yang ade skunk neh, ingin sekali wat exercise jemari.

bestnye gue pulang ke umah sebenar aku. ehee. balik tapah. hoyaaaii... biarpun sekejap tapi penuh makna. hahaha. disaat semua ahli keluarga menanti sang puteri pulang. best giler balik arituh. hilang sume tekanan yang ade kat dalam pale and jiwa aku ini. waaahh..!!

sebenar2nya tak budget nak balik. tapi bile mak dah kol, abah dah tanye, my sis duk kol jugak terasa membuak2 darah2 manis dalam badanaku neh. nak balik jugak. ahad tuh aku nekad balik jugak. seb bek tiket tren ade. yelaa. semenjak ade shuttle neh senang sket. kul 1 tepat aku nek tren and choo choo ke tapah road. [terima kaseh kawan saye kerana anta saye ke kl sentral..wink..wink ]. mase aku balik, memang nak wat kejutan sket kat mak n abah. aku dah plan siap2 ngan kakak aku. kebetulan die pun balik. plan punye plan, menjadik juga. yiiieeeeuuu.. sewonok bangat...!!

kol kak ila suh amek then terus menuju ke kedai makan mak abah. yes..!! mak abah dah ade kat kedai. nampak mak ngah termenung [ mesti tengah rindu kat aku..hehe ] abah plak ngah kira2 customer punye makanan. dekat2 nak sampai, abang lan [ abang iparku ] suh menyorok dalam kete. sakit badan aku nak menyorok neh. kalo badan kecik ok jek. hahaha. sampai je kat kedai, aku menyelinap kuar and jalan depan mak. mak punye la excited. yelaa. mak mane tak happykan tgk anak die pulang. pastuh aku nyorok belakang abah terkejutkan die. hehe. yahuuu.. surprise aku menjadik..!!! unfortunately, aku plak disurprisekan bile sume tiket bas n tren abeh..!!! waaa..padan muka aku.

seperti biase, bile sume berkumpul adik beradik, gile2 lah umah tuh. petang tuh kitorang planning makan besar. kat restoran baba n nyonya fav abah. kami konvoi anak beranak and satu lagik surprise aku wat. actually dah plan ngan mak abah ika n apiz. [mase plan kat umah sebab nak beli keke, punye la nak kaver abah kasik idea suh bawak mak p klinik..haha..] nak wat surprise kat kakak aku. advance birthday party. hehe. sok baru birthday die. giler awal. hehehe. takpe2. aku merangkap penghuni kete adik ipar aku berpecah ke jusco tuk beli kek. and aku siap belikan akak aku munge lagik sempena hadiah yang tak diplankan. ehee.

bile kitorang sampai restoran tuh, nampak kat luar diorang ngah berkumpul. alamak..!! cemane neh. seb bek kasik signal kat mak suh masuk dulu. eehee. konon2 kitorang nak bawak kek dari luar. baru la sepisseee...tapi, ley plak niena nak kantoikan plan kitorang. huhuhu. die bley ngan selambernye bawak bunga tuh masuk nk bagi makngah die. ohohoho. mau kena ini budak. huhuhu. ley plak kitorang terjerit2 suh die kuar balik. hehe.

SURPRISE..!!!!

bile dah plan baik2 mestilah menjadik. nie antara pic2 yang sempat disnap..!!

keseronokan melanda.. hehe.. my sister..


her hubby yang banyak cakap.. hehe

our new family.. apiz n ika. mom and dad..
i love u so much.. muaah..

acara menyuap tuan pengerusi majlis and timbalannya. hehe

DAY 2

hari2 pengakhiran dan kepulangan anak2 perempuan.. huhuhu.. my kakak nak balik kulim, aku pula mau balik umah nyamuk and adik aku nak balik ke umah mak mertua die..sian mak abah..tapi semalam kan kite dah together2 kan. hehe.

haaaa.. sebelum kitorang sume berpecah ke destinasi masing2, abah plan sume p jalan2 kat kl and sekali rap ngan anta aku. yeeeeaa.. balik abah anta. hehe.. tapi tak dapat pun jalan2 kl sebab dah lewat. jem la plak. huhuhu. jalan ke damansara and ke area2 klcc. just tengok panorama malam dan makan2. hehe. abah penah buat plan giler tau. pegi ke penang semata2 nak makan nasik kandar pelita. pastuh abeh makan balik laaa. hahaha. macam dekat jek abah wat. hehe. kami memang suke begitu.

SAYA SANGAT SAYANG FAMILY SAYA..

my haziq, my kazen [ ayong ], aku, my kakak, my adik,
my arifa, my fiena

my stylo bro, my sporting man and mr tegas. hehe

No comments: