Friday, March 6, 2009

APA JADI BILA AWAL??


i'm not so perfect..

aku neh paling la pantang kalo siap awal. haduyaii. tak tau la nape. selalunya kalo orang siap awal neh, everything akan perfect and owkaiey. tapi aku.......huaaa... mesti ade something wrong somewhere. bukan tak pikir, tapi tak terlintas kat kepala otak. rasenye tak cukup perancangan kot. ehee. arini same dengan sekarang aku join la fizah p khulafa with his lokman. issshh2. aku ley plak tertinggal charger laptop. hamek kau. kunun2 nak stay agak lame sket la. tapi limit bateri neh sampai 2 jam aje. tak cukup kot. hmmm. ape la nasib badan. hahaha. same la jugak kalo aku nak p kelas. rase sume dah ok. skali bile turun jek nak start motor, tertinggal kunci motor la, helmet la, bla bla blaaa laaa.. oh oh ohhh.. cik zimah ku sayang. silep2 berubah and len kali tulun2 tulis kat depan spek mate sumbing kamu tuh note segala bende yang perlu dibawa untuk esok dan hari2 berikutnya. haha. haaaa. lekat kat dahi sket. wink2. konpem tak lupe kan. =P weeekks..!! peraancangan yang rapi itu sangat la penting ye kawan2.

No comments: