Friday, March 13, 2009

PAHAM TAK PAHAM

penyambungan kepada sesuatu yang tidak pernah habis.. tiada penghujung tiada pengakhiran.. pengawalan yang kadangkala amat membingungkan..mungkin ya.. mungkin tidak kepada sesuatu yang mengambil peluang dan kecerahan yang mungkin untuk berpanjangan... akan tetapi jika digunakan peluang itu sebaiknya mungknn ia mendatangkan sesuatu sinar yang paling menyilaukan.. dengan gemerlapan yang pasti mencuit kecantikan pandangan mata.. unik.. mungkin tidak tepat..tetapi dari ruang yang kosong dalam jiwa, dapat dipenuhi dengan keunikan yang pasti mengamit citarasa..erti disebalik..? kuman semata.. buang jauh... buang pergi.. biarkan ianya terlalu ikhlas utk dipateri.. mungkin cinta.. tapi tiada lebihan.. hanya sekadar sayang utk sesuatu ikatan..gembira..terlalu sangat.. kerana tanpa gembira, sedih mengetuk hempedu... pahit ditelan diluah tak mampu.. mungkin sementara..jangan berkudis.. hidup hanya sementara,..
manfaat segala cuma.. hilang nnt entah kemana..mampukah mencari...sesuatu yang suci..sesuatu yang murni..runtuh situasi..takkan beerti...peluk lah..cium laa..ianya pasti menemani... jangan lah mengkhianati.... ianya suatu janji...



wahaaa...

tetiba jari jemari aku terlalu laju untuk aku menaipkan sesuatu yang aku sendiri terbeliak mata bila bace balik..Haa.. korang paham tak ape yang aku cuba maksudkan? mesti tak paham kan..? ini lah yang terkeluar dari jiwa sedikit seni aku...gila..? mungkin tak..sebab aku masih waras nak menuturkan sesuatu dari dalam..kalo korang tengok orang seni yang lain pon camtuh jugakkan...hidup dalam alam diorang sendiri..nak tafsir memang susah,..tapi sesiapa yang dikurniakan kelebihan oleh Allah s.w.t sahaja yang memahami...aku bukan berlagak, bukan sombong..mungkin aku ade sedikit sentuhan.. hanya utk difahami dan memahami... wink wink...

sape yang tak paham abaikan laa.. hahaha..

No comments: