Friday, March 20, 2009

BANG BANG BOOM...!!! LU KENA BABE


senyum tak ikhlas sebab kene terok2...hehe
[nampak tak birthday girl pegang pisau tuh...
muke tak puas hati..hehe ]



ye yeee.. memang aku paling lambat nak cite pasal die...saje jek..hahaha...aku tunggu cukup material nak publish pasal dak neh...tapi bile dah cukup material aku memang malas tahap gaban nak update blog..ntah la sebab ape..huhuhu..tapi biarlah kan..atleast aku nak imbau balik gelagat and pengalaman acara menghilangkan kereta ini...yeaaahh...!!!!

mastermind... idea gile diana utk keje yang gile...
heheh.. kau superb la diana... muahaha...

actually, cik diana tak bagi upload ini gmbr..hahah
aku terupload la diana..
ngeee..

antara barisan pelakon2 yang wat lakonan ini suma menjadik
hahaha..



hahahaa...aku yang menyebabkan hidung dayah tersumbat
taik hidung kek...hahaha
shiaaaann...

nak upload video..tapi dalap anset pulek..
huhuhu...
dengar rintihan dak kene curik "My Big Boy"


No comments: