Sunday, November 30, 2008

TATAPANMU MY HONEY BUNNY MEOWWW

MY MEEEOOWWW


Hari yg ditunggu telah tiba….yeaaahhh…!!! going back home…!!lalallaaa….sangat2 best utk aku melompat2 kat tilam aku…ngeeee…

But…but…but……

“dimana..kan ku cari ganti….” Huhuhuhu…lirik ini aku tujukan tuk 3 budak nakal yg paling2 aku sayang…sape pon takley rampas, ganti mereka ini daripada aku…NEVER….!!! TRY IT….!!! I WILL KICK U..!!!! WATCH OUT…!!!! Hahahaaa….YA ALLAH…..KUATKAN LAH IKATAN KAMI INI…AMIN….

Yeaahh…. Akhirnya termakbul impian aku tuk hang out same2….kamilah gang BEREMPAT….(uhhh..memang la…sebab kami ber4 jek…takkan kalo 5 orng nk panggil gang ber4 jugakkan…ngeeee…) movie movie…tu la keje kami….hey…best ok….acara wajib….

WILD CHILD….quite ok la…best jugak…hasliman nye idea….and dikuatkan lagi oleh aku…..wani ngan razman gang nk tgk Madagascar….!!! Oh hasliman…KITE MENANG KAN…!! Hhaha….afta jalan2 kat CINE LEISURE, kitorang minum2 kat restoran mapley KAYU kayan….ngeee…bestnye menghabiskan mase ngan perbualan yg berilmiah….hahhaa…ilmiah la sangat kan…wekks…!! Tapi kami telah mengBESTkan mase kami ber4….”SPENT A QUALITY TIME”….yesshh hasliman…your words…!! :D

Satu kejadian semalam…

Hmmm…kami ditemukan dengan secara tidak sengaja…

CASE 1 : WANIEY KUCING COMEY

Dak cute…ramai betul dak minat…hehhee…dan aku telah mengorat dak cute neh utk jadik MY BESTFRIEND EVER AFTER…!!! Wani…I love u so much…heyyy....saye x ley ngadap muke awak la wani....takkan ley berahsia kan...ngeee....awak mesti ingat kan mase diploma....if masing2 ade prob satu jek care kite.... "BERDIRILAH DEPAN PINTU BILIK...ANDA AKAN TAU APE SEBABNYA...!!! hahaha...yeaahh...aku takkan berahsia dengan wani...thanks ALLAH kerana telah kurniakan kawan yg sangat2 baik, n ley share ape aje ngan aku diwaktu senang n susah....bohongla kalo aku cakap yg aku tak pernah gaduh ngan wani...tak sume orang perfect kan..yeaahh2...kitorang penah bergaduh..and satu care kami...bincang dari hati ke hati....hehehhe...kenapa awak nie sangat comel haaa....kite akan tetap jadik sahabat kan....ngeee...jangan lupekan saye tau....kalo ade tepon, ade kedit....text me okaieyy...!!! gonna miss u babe....huhuhuhu

CASE 2 : HASLIMAN KUCING SARAWAK...

ouhh "what the fishcake...." stylo beb...hahhaa..nk sign....!!! cheeettt...model ke...???taklaaa...die dak cs....hahahhaha...merantau kat shah alam...hahahaa....camne ek ley kenal? jap2 nk refresh...MATHEMATIC....ya....math..(maybe sebab tuh aku amek math n aku dipertemukn ngn diorang neh)...aku la cikgu...ya...aku mengajar ALGEBRA...hhehee...hey...at the first time...kitorang bercomunicate ngan ape aje yg ade....jeling2..hahaha...man...ingat tak..takde kertas kite gune tissue...!!! hahaha...apedaaa...kuno betul...wekksss....SNICKERS...!!! makan la snickers jika rase lapar...so makan la hasliman kalo korang lapar...hahahaha....man...kamu jua baik banget pada aku....aku kangen pada kamu nnt ya....banyak kan kite share same2.....n kamu juga adalah sahabat susah dan senang....and man...1 jek nasihat dari zimah...please please please.....never look behind....n man sendiri motivasikan diri man...ingat tak ape yg zimah dah membebel kat kamu...!!! ngeeee...hehehehe....jangan surrender bile kamu tak belum tahu yg kamu adalah seorang yg kalah....(faham ayat nie betul2 k..)aarrrgggggghhh..........SAYA SAYANG KAMU JUGA....!!!

CASE 3 : RAZMAN KUCINGKU SAYANG

hahhaaa...opppss....he is my.....ngeeee....**wink wink**....heyyy...but 1st time jumpe kami adalah kawan ok....dan sekarang...lu piki la sendiri...hahahhaa.....wooooo wooooo.....mr razman adalah penghabis ice cream aku ngan wani...cheeessshh.....kongsi la....die g abehkan plak..hahhaa....heyyy...he is kawan tuk gaduh2 jugak tau....ngeee....tapi..takmo cite lebey2....hahahaa....PRIVATE AND CONFIDENTIAL....wekkksss.....congrats dear kerana menang dengan hasil titisan masin peluhmu utk terpilih sebagai "da best poster"....hehehhee...man..all da best.....pesanan zimah pon cam hasliman jugak ya....try to grab peluang....and jangan nk malas2 ok....jangan suke ponteng la dear...isssssshhhhh2.....letak bom kat telinga baru tau...hahhaa

so....itulah serba serbi kehidupan aku ngan 3 org budak cute bangat....biarlah aku nk cite sume kerana aku nk korang sume tahu.....yg aku appreciate diorang sebagai sabahat....so....kepada sume masyarakat malaysia...hargai kawan2 anda dikanan, dikiri n tak kire la sape2 selagi mereka ada.....


I LOVE ALL OF U...MUAAAHH2...

Bait-bait lagu nie utk korang...

Dan bila kau menghilang

Musnah la, musnah impian

tuk menggapai bintang

terangi hidup ku

Ku mahu kau tahu

engkaulah, destinasiku

dalam ingatanku .. oh oh oh...

kerana diri ini tak daya lagi

menempuh hidup yang ku temui

dan aku, ku tunggu....oh...oh...oh..

disitu

mengharapkan sesuatu yg baru

itulah impian ku




No comments: