Thursday, November 27, 2008

HILANG SUDAH KEGEMBIRAANKU


...intan, miera, aku, fiq....
oh intan....

gadis bijak network...haaaa....gadis berbaju ungu ini adalah QURRAINI...sangat2la bijak dalam menggodek2 ip address n segala pasal network...hehehe....banyakla aku blajar pasal computer, donlod mendonlod cite n game...hehehe...gadis ini kan sangat2 la becok...takde die sangat2 tak best...ngan sape la aku nk berpadu tenaga utk kenakan amiera....ngan sape la aku nk kaco time2 aku carik2 mood nk tido..ngan sape la aku nk kruk-kruk(penghuni 504 je tau..) and dengan sape la aku nk masak lauk2 utk makanan kami sekeluarga...huhuhuhu....tapi start tahun depan...dengan sape la aku nk wat sume neh....sume nie hanya intan je ley wat...muaaahhh2 utk awak intan.....

oh miera....

cut cut cut....aku takmo cite pasal die....die dah mencurik tmpt post aku...hahaha...korang bacela sendirik nnt...ngeeee..padan muke ko miera..hahahaha

oh fiq....

haaaaaaa.....!!!!! jangan berani nk kacau die....die hak orang dah okaiey...mau kawen sudey bulan 12 neh...si gadis muke ganaz ini adalah FIQ (siti fatimah)...tapi tak terer nyanyi cam FIQ anak didik amy search tuh..heheheh...sape nk tau, fiq amatla terer bab wat sup sayur n ape aje masakan yg ade bihun....pasneh tak dapat dah nk rase masakan die....huhuhu...tapi akulah si penyepah tmpt tdo die...wakakakaka....klo die takde...alamatnye bilik fiq akan jadik mangsa...hehehe,...tapi aku akan kemas balik ok..hehehe...so utk fiq...selamat berbahagia and berjaya dalam ape juga ko wat...peace bebeh....HIDUP CELAK....!!!! hahahaha...


our DAY..
oh umie.....

my ex housemate but still ma friend..she love green...!!!
so cute, so cantik, so nice person...ni pon jangan kaco ok...hehehe...si gadis putih melepak ini adalah UMI KALTHUM..sangat2 garang kadang2..hehhe...but sangat2 particular person...sangat suke kan cite p.ramlee...hehehhe...skunk, die sangat bz menjawab tepon tuk tebiu..huhuhu....dah keje dah ko nnt umie....jangan lupe melepak disini ya...melawat aku disini..echeee...good luck n selamat menempuh alam pekerjaan...


KENAPA AKU CITE PASAL DIORANG???

sebab aku SAYANG diorang.....sebab aku akan terasa bile mereka ini tiada...

Hujan - Bila Aku Sudah Tiada

Bila, aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan di tangis selalu

Mungkin, itu sementara
Bila jumpa pengganti ku
jangan di lupakan aku

Pagi itu indah seperti biasa
Tidur yang lena terhenti di sana
Layap kuyu masih tak terdaya
Bukalah tingkap mu
Curahkan cahaya…

Siapa yang sangka
Bila tiba masa kita
Untuk pergi selamanya

Takkan terduga
Jika saat ni
Tuhan tentukan
Aku lah orangnya

Gelak tawa tangisan yang hiba
Kenangan kita masa di dunia
Alangkah indahnya jika
Kita mampu hidup selamanya…

No comments: