Friday, November 28, 2008

ARI INI ARI JUMAAT =)

aku suka ari ini...

kenapa?

sebab aku da xde ape2 nk wat.....yeaayy...report da anta...sume da setel....yeeaayy....
balik dari fakulti aku terus g PKNS...membeli sesuatu yg aku idam2kan...akhirnya dapat jugak....ngeeeee....best2...mase tgh ronda2 kat PKNS tue...dpt la private call dri someone....eheee..mak aku kol la...nk amek aku malam nie....alamak...!!! camne neh...huhuhuh..tak kemas ape2 pon lagi....alaaaa....nak balik tapi tak ready pon...dengan suare yg selamba, mak aku cakap nie.."ohhh..takpela...30hb jelaaaa..satg tak kemas2 abah membebel kat bawah umah..."eheee..satu care abah aku bile nk g mane2 mesti siap on time, nek keta..jalaaaaaann....lmbt tinggal....huhuhuu....so...30hb la aku balik....bestnyeeeeeeeeeee....!!!! tak sabar nk pulang ke pangkuan keluarga.... =)



hmmm..tak lalu nk makan la....sakitnye tekak....nie mesti gabungan anggur ngan buah mata kucing neh....badan pon rase suam2 jek...da telan actifast tapi tak fast2 pon baiknye...huhuhu...takpe2...jangan la kamu mengeluh dengan segala kesakitan..hehee..my mmbr daus berkata " hang nie tau dak...kalo hang sakit neh...dosa2 kecik hang terhapus..."...tengs daus...hmmm...memang betul...lecturer math aku pon cakap...sebenarnye Allah sayang kite...sebab Allah bagi kite cabaran dan dugaan dalam bentuk macamnie...so...bersyukur tau.....

nguaahh nguuuahh nguaaahh...ngantok nye mata..huuhuhu...mau titon sebentar...dedaaaaa....

No comments: