Tuesday, November 25, 2008

APA KATA

apa kata,

sekiranya ubat2tan yg kita makan bile sakit seperti gambarajah diatas...mesti bestkan...? mesti kite rase cam nk makan jek biarla bkn time nk makan ubat lagi..eheee...kalo aku la dapat ubat camneh..,

1) aku makan painkiller cam cokelat jek.....
2) aku akan slalu makan ubat asma aku supaya aku sehat dan kuat...
3) aku akan makan ubat gastrik cam makan m&m jek....

ngeeeee.....

tapi kalo korang perasaan memang ade kan ubat camneh...cume ia nye dikenali sebagai VITAMIN..tuk budak2 jek onkaiiey.....seingat aku, b4 aku g sekoah dulu mak akan kasik makan charms...hehehe..yummiey...

kenapa kite perlu makan ubat ek?
sebabnye ianya adalah sebagai daya tambahan kepada tubuh kite sekiranya kite dalam kondisi yg tidak memuaskan...jangan la takut makan ubat...makan jek...wat2 tak tau...eh..cakap orang..aku pon takut nk makan ubat sebenarnye...heehehe....sowiey ya... =)

to my mummy...

rajin2 la makan ubat ek...nnt mr daddy marah...die membebel2 plak...hehehe....

"JAGALAH KESIHATAN ANDA SEBAIK MUNGKIN"

No comments: