Tuesday, November 25, 2008

KISAH KAMU DARI AKU

dedikasi utk AMIRA



lilysteng, miszmiera,me at kenduri PWTC

"AWAK2, skunk kul bape ek?" (padahal aku ade jam..saje..permulaan..hehe)
me :: hmmm...awak praktikal kat sini jugak ke?
miera :: a'a..tapi takut nk masuk... huhuhu...
me :: ok2 takpe...nnt kul 9 baru kite masuk...
( nmpk sorang budak kecik aka STENG tersengeh2 menggalas beg sekolah merahnye masuk kedalam bangunan SPK..)

ITU INI ITU INI ITU INI.....

di kl la perjalanan hidup aku bermula....dari seorang yg tak tahu ape2 ke dunia realiti kehidupan...banyak benda dan pengalaman aku dpt mase praktikal kat sane...and ALHAMDULILLAH...aku jumpe AMIERA....

miera,
budak pompuan dari johor....agak sombong mule2 tapi cuteeeeee.....hehhe..(tulun jangan bagi die ketawa sangat2...nanti banjir..)hehhee...her bezday same ngan MR RAZMAN aku...ngeee...4 OCTOBER..

miera....
ko la kawan aku dunia akhirat(amin)..aku sayang ko...banyak benda dah kite kongsi same2...sebantal, setengah tilam...tengs trime aku sebagai kawan...susah senang biar same....ko sempoi...ko relax...ko wat pale ko sendiri...almost 3 years kite da kawan...wat tender same2(time tuh nk kumpul harta)...nek lrt dalam ngantok2...time ketawa...time degree....satu rumah jugak...

ko la telinga aku bile aku de masalah..ko la mulut aku bile aku perlukan nasihat..ko la kadang2 otak aku bile aku perlukan idea.. I LOVE U MIERA (as a friend je k...ngee)...

pasneh ko da keje...masing2 mesti sebok..aku plak dah sem akhir..sebok ngan fyp...but ko jangan lupe kan aku...aku rase macam nk peluk2 je ko skunk...nk kiss ko manyak2...

miera...aku mintak maaf kalo ade kekurangan, ketmbahn, keterasa hatian...and sume ke ke ke yg ade..hehe....FRIEND FOREVER.....




her peberet song is "NEGARAKU"...ngeeee


she in white.....

No comments: