Thursday, April 23, 2009

REZEKI KANAN

alhamdulillah...

mungkin inilah namanya rezekikan... huhuhu... dari pagi sampai ke malam, melimpah ruah rezeki yang Allah berikan.. harap2 sumenye berjalan lancar... rase2nye aku langkah kanan kot tadi.. haaa... ntah2 benar kan orang katakan kan.... hehe...

syukur jugak paper 1st aku tadi dah cukup wat aku tersenyum lebar ngan cik daus disebelah.. hahaha.. bengong nye budak.. pshyco sungguh.. haha.. petang plak, kuar ngan mista and sangat happy arini ngan dia.. echeee... padahal ari2 happy... hahaha.. malam plak happy ngan family... wink3.... mummy call.. a good news... maybe diz june bermula lah hidup aku yang baru... ngeee.. tak sabarnye nak tempoh fasa yang len... hehee.... and congrats to SITI RAHAYU BINTI JAMALUDDIN kerana bakal bergelar isteri 31hb neh... tunggu aku bersamamu yaaaa... ngeeee...

ouuuhh.... so sentiasa bersyukur dengan rezeki yang Allah berikan pada kita.... Amin....

No comments: