Tuesday, April 7, 2009

DINER TIME


my lovely girlfriends

hari yang ditunggu telah tiba...waaahh...akhirnya para perempuan melawa para lelaki mengkacak and para2 sakura ditonton..??aaaaa??? hehee....salah2...ok2...sangat best tau malam tuh and dr mahzani pun kate diner tuh paling malatooopp....rmai student mari...and seperti biase time tuh la student2 nak bergaya sakan...hehe..macam2 la gaye yang dipersembahkan...sangat best tahu....

aku rase aku lah paling simple kot....seperti biase no make up2...hehe...tak reti ah..kalo pakai pon aku akan lap...hahaha..siot tul...tapi kenekan sket lip balm setia aku tuh and cik mira calit sket blusher..tuh pon tak pekat la..ley laa..hahaha...itu sudah cukup...tapi kawan2 aku sume cantik2 belaka...dan 4 teruna yang kacak lagi bergaya..wink2...pada masa itu juga aku tak duk diam..hahah..takley bawak majlis sungguh...ngee...bercakap jek aku...hahah..

dan pada masa itu juga, aku telah mempraktikkan bakat menjahit dan menghias aku pada baju diana and kasut aku..ehee...seksi u....alaa..bukan ape pon..jahit reben kat pinggang diana and ikat kasut aku dengan reben....

lokasi :: concorde
tarikh :: 3hb April 2009
masa :: 8.30 - 11.00

koleksi cs229
MUHIBBAH NITE
i love this picture so much..
maaf eta..terpaksa crop...huhuhu..
tapi aku dah gantikan ngan gambar kite ber4 ek...
hehe..
i love u too laaa..
giler santek dyla mase neh...
dah macam fengaaannttiiinn...
hahahaa
siti cunliii woooo...



ini budak bj cokelat belah kiri itu sangat nakal la
ingat die tak p diner..
aleh2..
tercangak2 carik mmbr..
hahaha
seb bek hang tak sesat noo...



kami satu meja..
sangat meriah ini meja..
hehe


with dr maheran yang sangat sporting..

sepatutnya mau beli reben yang besar
akan tetapi...
tidak jumpa..
and idea aku len sket sebenarnya...
hahaha..
takpelaa..
dah gelabah nak siapkan..
ngeeee

ouuhh..maafkan ku yaa...
huhuhu..
abeh la sape2 lagik mintak upload..
heheh..siap jari jemari ko besaauu lagik..
hahaha


No comments: