Wednesday, April 15, 2009

NAGNAJ RUGET

aloooo alooo... aaaaa.. berani?? tegur la... haaa.. tegur tegurrr.....!!

hahaha... excited la kunun dapat tengok cite neh... hahaha... yelaa.. dah booking ngan mista razman tau nak nengok cita neh... huhuhu.. siap majuk2 agi sebab die tak janji dapat ke tak tgk.. yelaaa.. sejak die duk sebok ngan etiqa neh, dah less sugar sket.. haha...but rasa manis balik bila die mmberi msg yang sangat menceriakan diri... ok2... dapat komen positif dari kwan2 ku suh nengok ini cerita... oklaaaa.. 4 bintang kot... seyes seram ala2 cite melayu la kan...cam la korang tak paham2 lagi.. hahaha... aku paling la suke watak almy nadia yang bengong2 tuh... " nak g neeeeee... nak ikoooooooooott..!! " hahhaa... lawak sengaaaall..... tapi seb bek aku tak macam mr hasliman bile komen2 pasal almy nadia sekali naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh almy duk belakang dia... hahaha....




cite neh memang banyak suspen laa.. haaiiihh... dah la aku jerit kat panggung tuh pastuh mista plak sengaja takut2kan aku.. penampaaaqq mau... hehehe... aku tak bley blah time julia zeigler tuh... aku n mista sepakat mengatakan scene tuh sejibik cam tengah tgk scary movie.. hahaha....

kesimpulannya, cite neh bley ar ditonton...., support film melayu la katakan.. hahaha... siap kuar paper kate cite neh bawak badi sebab kete david teo telah melanggar pekerja highway sampai mati.. waaaaahhh... benarkah... huhuhuhu....

p/s:: time neh misz miera ngah tengok ngan mr aznan nye... jangan tegur ok miera... hahaha.. and bak kata cik mang ku, kuar skunk neh rase tak tenang jek sebab pk keje... haiiihh.... benar sekali mang..!!! hahaa

No comments: