Wednesday, April 15, 2009

BOLEH KE TAK?



adakah ianya dipanggil mustahil bila kita berkeinginan utk melakukan sesuatu yang mustahil...? tak kaaann.. bley jek sebenarnye... tekankan diri sendiri utk melakukan ke-mustahil-an itu..

pada topik pagi ini, aku berkeinginan nak wat street dance..!!! waaaallllaaaaaa.... mesti best tahap tenuk kan.. hahahaa... dah lame dah teringin.. slalunye menggedik bile takde orang kat umah.. pasang sket lagu2, and tiru sket gaya2.. hehe.. jom mista razman kita berdansa..!! hahaa...

mase aku tgh duk wat fyp, gatal betul tangan aku klik muvi step up 2... hahah..sangat best ek cite neh...padan la keje aku tak siap2.. sket2 wat keje lain.. haiisshh.. tak siweeeiiioouuusss tul... huhuhu.. macam2 lagik cite dance yang best tau.. so pandai2 la korang carik.. and kalo ade muvi yang korang minat jugak pasal tari menari tuh, sile la bagitau aku ek.. mana tau aku tak tgk agi... hehe.. yang aku penah tgk" save the last dance", "honey" and ade beberapa lagik yang tak bape na ingat..

ok2.. berbalik kepada kenyataan diatas.. hehe.. kalo boley jugak aku nak sangat belajar shuffle... haaa.. bley ke? hahahha... kalo bley silep2 angguk pale.. hehehe... rase2kan ini keje giler ke? mungkin kot... yelaaa.. bertudung.. tapi nak gedik2.. halllooo.... semua tuh tak jadik halangan kan.. cume tahu batas dan tebing.. eh2.. hehe.. dimana ada kemahuan disitu ada jalan.. yang penting ikut kemampuan yaaaa.... nothing impossible...

No comments: